Oh jaaaaah, heel mooi! Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Wat betreft het alleen op vakantie gaan. Ik ben 2 weken alleen op vakantie gegaan in een periode dat het ook nog eens heel slecht met ons ging. Die twee weken dat ik alleen op pad ben gegaan (groepsreis) hebben ons uiteindelijk weer bij elkaar gebracht. Misschien weer anders dan met een groep vriendinnen op vakantie maar toch...
Poeh dames, Vriend ondertussen gesproken. Ik wou niet teveel zeggen, vanwege dat ik hem niet zie en alles en dus ook niet zijn lichaamstaal en alles kon zijn. Nou, hij stond op het punt naar huis te komen, zijn ouders naar mij te laten komen (wonen 5min verderop) en was ontzettend kwaad dat er iemand liep te stoken. Nou, sorry, maar je hebt dat gesprek zelf gevoerd, dus niemand stookt. Nadat hij me voor de 2e x belde, helemaal in tranen, heb ik hem toch van het gesprek verteld. Hij zei dat hij het vast niet zo bedoeld heeft als dat het er staat, grootpraat tegenover zijn vrienden, het spijt hem ontzettend. Hij zegt knettergek op me te zijn, als dat niet zo was, was ik allang weer weggeweest zei hij. Ik heb hem wel gezegd dat hij de volgende x op let welke grapjes hij maakt als hij een vriendin heeft die bedrogen is. Toen vertelde hij me dat hij vroeger zelf ook een x bedrogen is en dus weet hoe het voelt. Ik hoop dat hij in de toekomst hier dus wel rekening mee gaat houden. Ik heb het er nog niet over gehad. Dat wil ik hem echt vragen als ik hem zie. Dan ziet hij ook wat het met mij doet. Verder ben ik wel ontzettend opgelucht op het moment dat ik heb gesproken heb en dat het hem heel veel doet.
Heb niet heel het topic gelezen..... maaruhhhh als je op vakantie zou gaan, met het idee om vreemd te gaan..... is 1 meenemen niet wat weinig....?? Zou je dan niet gewoon.... een doossie kopen..... heb je niet gewoon vergist...?
Tja... ik wil niet rot doen, maar het klinkt alsof je inmiddels zijn vakantie wel een beetje vergald hebt, om iets dat waarschijnlijk helemaal niks is. Ik zou er als vriendin iig niet blij mee zijn als ik lekker op vakantie was met vriendinnen en mijn vriend ineens met een relatiecrisis belt, mijn pc heeft doorzocht, etc... en ik dus het gevoel heb dat ik naar huis toe moet om het op te lossen of anders misschien mijn relatie kwijt ben. Eerlijk gezegd, als een jongen me dat flikt is het wat mij betreft uit. Maar goed, ik ben dan ook wel van de leer dat echte liefde niet bestaat als je elkaar niet vertrouwt. Het is het equivalent van "hij is eigenlijk lelijk, gestoord en slecht voor me... maar ik hou wel van hem." Niet dus, anders vind je hem niet lelijk, gestoord, slecht... of onbetrouwbaar. Voor hetzelfde geld heeft hij er inderdaad een ballon mee geblazen, heeft hij hem gebruikt bij een spelletje in de kroeg (mannen doen rare dingen), om zich af te trekken. Of misschien, en dit is helemaal niet zo erg, zijn jullie idd pas zo kort bij elkaar dat hij nog niet weet of jullie "together forever" zijn. Dat mag toch, dat hij wil weten hoe het voelt om niet bij je te zijn? Mss heeft hij je straks zo gemist dat hij nooit meer zonder wil. Kwel jezelf niet door zo te wantrouwen. Het doet jou en je relatie geen goed. Als hij vreemdgaat dan merk je dat (op den duur) vanzelf wel... geloof me. En tot het zover is heeft het geen zin om jezelf en je relatie de vernieling in te werken. (Overigens, ik weet dat ik mss wat hard over kom, maar ik ken het van mezelf ook. Jaszakken doorzoeken, flippen als hij zonder mij uitging naar een "foute kroeg", smsjes lezen, altijd bewijs zoeken. Hij had nooit wat gedaan, maar dat stelde me nooit gerust.)
Ik sluit me ook aan bij Zilvervosje! Al vind ik dat verhaal ook wel heel vreemd. Het bewijst zowieso wel dat je iemand bent wat niemand vertrouwt. Praat er eens met hem over. Lijkt met de beste oplossing. Sterkte ermee.
wij hebben ze ook in huis hoor... voor t geval dat ik bijv weer es blaasontsteking heb en antibiotica moet slikken waardoor de pil niet werkt, of voor wanneer ik een keer perongeluk de pil vergeet. Dus dat is niet echt een punt...
Hahaha oohw dus dit is nog echt heel pril, schattig hoor . Maar niet leuk.. Lastig hè, het vertrouwen hebben in een nieuwe relatie. Ik kan dat ook nog niet, ik zoek ook alles op. Gelukkig kan ik echt op mijn gevoel vertrouwen en heb ik er nog nooit mis gehad. Ik hoop dat je apekop te vertrouwen is en dat het gewoon zo een typische dombo is .. Dat stoere praat is opzich normaal in een prille relatie, dat doe/deed ik ook ( op andere manier dan ).. Succes!!!!
Weet je, de waarheid komt vaak toch naar boven. Ik zou niet teveel 'neuzen' en al helemaal geen heks zijn in een prille relatie en zijn vakantie verstoren (zoals Zilvervosje al aangaf). Tja, misschien zat hij met de verpakking te klooien, ging ie open en heeft hij hem weg gegooid? Misschien aan een vriend gegeven? Misschien heb je wel verkeerd geteld de vorige keer? Of het verkeerd onthouden? Ik denk dat je voor jezelf wel goed moet beseffen, dat dit wantrouwen je relatie kapot kan maken! Ik zou knettergek worden als mijn partner om dit soort kleine dingen zou stressen en ruzie zou veroorzaken! (en mannen denken dan vaak na een tijd, oh ze vertrouwd mij niet? dan geef ik der een reden om mij niet te vertrouwen).
Meid, wat fijn dat je vriend zo lief gereageerd heeft. Het feit dat hij er niet overheen praat en er helemaal voor je wil zijn, is in mijn ogen een heel goed teken. Als je nog niet zo heel lang een relatie hebt weet je gewoon nog niet goed wat je aan elkaar hebt en zijn deze twijfels heel normaal in mijn ogen! Mijn gevoel zegt dat hij een goede verklaring heeft en dat hij echt stapelgek op jou is! Kom maak je niet druk. Ga lekker van genieten dat hij er een paar dagen niet is; spreek lekker met eenvriendin af om te stappen en ga een goed gesprek met hem aan als hij terug is! Liefs Susy
TS: ik vind je vriend wel heel rustig reageren. Ik geloof dat mijn man toch gelijk een streep onder de relatie had gezet als ik hem op vakantie zou bellen/sms-en dat ik in zijn laptop een verdacht heb gelezen. Stop met zoeken en druk maken. Op deze manier weet je zeker dat hij er een eind aan gaat maken.
Het is heel vervelend dat je hem niet vertrouwd, ergens misschien ook wel logisch want ik denk dat hij de tijd van zijn leven heeft in Mallorca. En nu ga je ook bewust zoeken naar dingen zodat je hem nog minder vertrouwd. Je maakt jezelf helemaal gek en vind dat eerlijk gezegd een beetje hopeloos. Snap dat je achterdochtig bent na eerder te zijn bedrogen maar als je hem al niet vertrouwd dan zou ik zeggen wat doe je dan bij hem? en ik snap heel goed dat hij nadat smsje niet heeft gereageerd. Je komt gewoon heel jaloers over en daar zitten mannen niet op te wachten! Klinkt misschien hard maar ik denk dat je gewoon moet wachten tot hij thuis is en in de tussentijd jezelf niet te druk maken.
tjah, ik denk zelfs dat als je zo door blijft gaan je je eigen relatie om zeep gaat helpen. de meeste mannen zijn een beetje allergisch voor veel gezeur en gezeik in een relatie. en zoveel achterdocht wordt niemand een beter mens van. stel je nu eens voor dat hij wel eerlijk is en jij beschuldigd hem steeds van het tegendeel. zo iemand wil dan op de lange duur toch niet meer die is het helemaal zat dat gezeik altijd.