Kan ik mijn vriend vertrouwen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ts besef je wel dat je met dit paranoide gedrag je eigen glazen ik kan gooien? Je doet aannames op basis van je eigen angsten en onzekerheid terwijl er voor alles misschien een heel plausibele reden is. Als ik hem zou zijn en ik zou met dit soort dingen geconfronteerd worden op vakantie terwijl er niks aan de hand is (even voor de duidelijkheid als er dus echt niks aan de hand is!) dan zou ik mezelf eens goed achter de oren krabben en nog eens goed nadenken of ik met zo iemand wel verder wil. *moet opeens aan een aflevering van Sex and the city denken waarin Carry het hele huis van een potentieeltje overhoop haalt omdat ze ook denkt iets te hebben gevonden" Ik begrijp je verleden maar ik vind niet dat een ander die waarschijnlijk wel goede bedoelingen heeft daarvoor moet opdraaien. Sit back and relax en ga een eerlijk gesprek aan als hij thuiskomt van zijn vakantie waarin jij je onzekerheden met hem op een rustige manier bespreekt. Daar bereik je veel meer mee dan hem met dubbelzinnige berichten onzeker te maken op zijn vakantieadres. Succes met alles!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    :$

Ik ben blijkbaar een ouderwetse doos dan... ik moet er sowieso al niet aan denken om met een wildvreemde het bed in te duiken, en al helemaal niet als thuis mijn lieve mannetje op me wacht. Hoe kun je dat je partner dan in godsnaam aandoen?

:$

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Idem dito! :$

Je bent wel erg eerlijk hahaha:D

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83

Hier sluit ik me helemaal bij aan.
    Ik snap dat het moeilijk is en dat je je afvraagt of hij daar wel 'braaf' is, maar het heeft geen nut om zijn vakantie te vergallen.
    Dit kun je beter na zijn vakantie bespreken.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Lekker dan.

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik zou me in eerste instantie niet te druk maken.. Je moet elkaar wel kunnen vertrouwen in een relatie. En weet precies hoe het voelt om bedrogen te worden. Maar je voelt wel of iets goed zit of niet. Maar is er geen vertrouwen in je relatie, heb je niks.. Je moet elkaar vertrouwen.
    En anders gewoon vragen.. en zelf eerlijk zijn wat je hebt gezien en denkt..

@ Angela, meen je dat nou ? dat je zo met een ander het bed in kan duiken, terwijl jullie bezig zijn voor een beebje ?

7. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Kijk als ik op vakantie zou zijn dan durf ik gewoon die garantie niet te geven dat er niks zou gebeuren. Veel drank, leuke mannen!
    Ja en of ik mijn vriend dat zou aan kunnen doen....uuh ja lijkt me duidelijk anders zou het niet gebeuren!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu, ik dan ook.
    Vind zulke vrouwen zo belachelijk simpel. ( mannen trouwens ook hoor)
    Waar draait het dan om in het leven?
    Een lolletje en mensen verdriet doen?
    Bij mij draait het toch echt om de liefde.
    En je benen wijd gooien zodra je 'iets leuks' tegen komt wanneer je op vakantie bent met vriendinnen....( wanneer je in een relatie zit)
    Pff.. daar heb ik geen goed woord voor over.

9. Angela2009

Wij zijn niet bezig voor een kindje hoor....komt bij ons geen 2e!
    Maar ik zeg niet dat ik het zou doen maar kan niet garanderen dat het op zo'n vakantie nooit zou gebeuren.
    Maar ja ik zou nooit met vriendinnen op vakantie gaan dus hoef me er ook niet druk om te maken.

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Angela, zou je het dan ook accepteren als hij met een andere vrouw ligt te rampetampen als jij lekker op vakantie bent..?

11. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

:$:$:$ onvoorstelbaar.... Ik zou dat echt niet kunnen. Ik vind het juist zo mooi aan onze relatie dat we helemaal van elkaar zijn en van niemand anders. Als ik/mijn man met een ander naar bed zou gaan, zou dit mooie, unieke een forse (wrs onherstelbare) beschadiging oplopen....

12. Angela2009

Wij zijn misschien wel wat open-minded met bepaalde dingen en dat zal voor veel mensen niet te begrijpen zijn.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ach ja, moet iedereen zelf weten natuurlijk.
    Ik durf te wedden dat 1x seks met een wildvreemde lang niet zo fijn en lekker is dan seks met de man die mij door en door kent en precies weet wat ik fijn vindt. De chemie die ik met mijn partner heb, kan ik nooit met een wildvreemde hebben.
    Ik zou het dus niet eens willen, zelfs niet al zou mijn partner het 'toestaan' bijvoorbeeld.
    Ik ben 2 jaar geleden op vakantie geweest zonder mijn man. Dat was met mijn moeder, dus ook niet echt de gelegenheid om echt te stappen en te feesten. Maar ik heb mijn mannetje zo onwijs gemist toen, het was echt een topvakantie en een bijzondere ervaring, maar ik was blij dat ik weer bij mijn man kon zijn. En die seks die je dan hebt als je weer thuis bent, die is zo magisch... dat kan echt niet overtroffen worden hoor :p:D

14. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meid.. ik denk eigenlijk dat je van een mug een olifant zit te maken (en dat is niet lullig bedoeld). Je zult nooit meer jongens kunnen vertrouwen als je zulke dingen gaat doen. Zet het uit je hoofd en laat het los en als hij echt niet te vertrouwen is kom je daar echt wel achter. Als hij bewust vreemd wil gaan, had hij het echt wel beter weten te verbergen (mannen zijn niet dom). Sterkte ermee...

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mooi gezegd!

16. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Offtopic:
    Als dat toch werkt voor Angela en haar man(vriend?), dan heeft daar toch niemand wat mee te maken?

Ontopic:
    Laat het gewoon even rusten..En inderdaad zoals anderen ook al zeiden; ga hem niet te veel controleren, want dan zal jullie relatie niet lang meer duren..

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Nou, ik ben ooit eens vreemd gegaan.

Ik ging net een blauwe maandag met die jongen ( 4 weken ) en dook toen het bed in met mijn ex, ondanks dat we nog "maar" zo kort iets hadden, durfte ik hem echt niet meer onder ogen te komen!
    Laat staan als je al zo lang een relatie hebt.

Ik zou mijn partner nooit kunnen bedriegen! Ik fantaseer wel eens over andere mannen, maar zie dat niet als bedriegen.

We lopen ook regelmatig eens door de stad, waarbij hij dan rustig zegt; Goh, wat een mooie vrouw! Of dat ik zeg; wat een mooie man!
    Maar kijken mag nog altijd.. ;) aanraken niet!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Misa Misa,
    Klopt, moet Angela ook lekker zelf weten. Maar ik mag wel zeggen hoe ik dat zie toch ;)

Angela, jullie zijn open-minded. Maar dan vind je vriend het dus ook geen probleem als je op vakantie met een ander het bed in zou duiken?
    Dan is het helemaal prima toch... dan doe je hem er ook geen pijn mee.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Misschien is het juist wel heel goed voor je relatie, zien wat de buurman heeft haha, je even weer woest aantrekkelijk voelen.

Iedereen zijn ding natuurlijk.

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat vertelde ze er eerst ook niet bij hé.
    Ze vertelde eerst alleen dat ze dit haar man wel aan kond doen.
    Zonder erbij te zeggen dat ze hierin wat vrijer zijn.
    Vandaar de meeste reacties denk ik.

En idd. wij mogen toch ook onze mening hierover kwijt.

Deel Deze Pagina