Kan ik morgen al testen? klachten? help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mimi22, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jammer zeg! maar idd zolang je niet ongetseld word is er hoop. zou ook over 2 dagen testen (maar toch stiekem morgenochtend haha)

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    jammer meid, maar je weet t nooit. morgen nog een testje doen zou ik zeggen!
    *duim duim*

3. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties.
    Ik probeer 2 dagen te wachten.
    Ik moet ook realistisch zijn, wie weet komt mijn menstruatie gewoon een paar dagen laten? Kan toch altijd?? Dus ik moet me niet gek maken... (ook al hoop ik natuurlijk nog steeds op de positieve test)..
    Ik heb nog 2 testen van de kv in huis.. De verleiding is dus groot om morgen vroeg weer een test te gaan doen.. Maar wanneer ik de verleiding kan weerstaan en de menstruatie blijft weg, wacht ik nog 2 dagen..

WIJ hopen het zo!!!

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Mimi

Fijn dat je nog niet ongi bent geworden alleen jammer dat de test negatief was :( maar geen bloed geeft moed !!

Even over de pil : het is eigenlijk standaart dat je een half jaar aan het ontpillen bent dus het kan zijn dat je dat nu toch nog aan het doen bent...

Maar ik blijf voor je duimen...

Liefs

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wat jammer mimi!!!! Maar idd, alles kan nog. Denk zelf ook dat je eisprong misschien wat later is geweest, want anders had je vandaag eigenlijk wel een licht streepje moeten zien... Maar goed, als je eisprong later is geweest kan het ook zo zijn dat je test over een paar dagen alsnog positief is ;) Zo spannend!!

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik testte bij mn 2e dochter pas 1.5 week overtijd positief!
    bleek later dat ik een latere eisprong had gehad. was altijd op tijd ongesteld, heel apart!
    dus het kan nog!

7. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @tresje

Ja, dat heb ik vaker gelezen maar 1,5 week zo wat een spanning moet dat zijn geweest :D..
    Dus ik blijf nog hoop houden.

Ben nog steeds niet ongesteld geworden.
    Ha ha en mijn vriend maar zeggen ben je het al? niet worden he! Ha zo lief! We blijven nog hopen, ook al beseffen we dat het ook een late menstruatie of iets kan zijn.. Maar goed, geen bloed geeft moed!

8. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ forever

Ja is dat wel zo, dat iedere vrouw moet ontpillen?
    Want ik hoor en lees hier veel verschillende dingen over.
    Dat het niet bij iedere vrouw zo is en dat de een er heel veel last van heeft en de andere dan helemaal niets..
    We zullen afwachten, het zou dan net zo goed ontpillen kunnen zijn?! Ook al hoop ik dat dan natuurlijk niet ;)

9. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ lady 1985
    Ja, spannend! Hoop dan zo dat mij ei wat later is geweest en ik zwanger ben! Is het inderdaad dan zo dat ik anders al een positieve test gehad moeten hebben? Sommige vrouwen testen toch heel laat positief? Doordat de hcg te weinig is aangemaakt? Zoals Tresje beschreef?

10. Lady1985

@mimi, ik denk idd dat als je eisprong op tijd is geweest je al wel positief had getest nu. (zeker nu je al 3 dagen overtijd bent) Maar als je eisprong later is geweest, zoals Tresje heeft gehad, dan kan het natuurlijk nog alle kanten op. Weet je inmiddels al wat meer???

11. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Lady1985

Ik ben niet ongesteld geworden. Mijn krampjes zijn aan het verdwijnen en mijn afscheiding verminderd met vlagen ook. Morgen vroeg gaan we weer testen. Wij hopen zo dat het positief is!

12. Lady1985

Nounou, je houdt ons wel in spanning zeg! Haha! ;) Ga heel hard voor je duimen hoor

13. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Lady 1985
    Ha ha anders mezelf en me vriend ook! Pff.. zo vreemd allemaal. Het kan zijn dat je zwanger bent. En dat hoop je dan ook super erg. Maar straks is het weer negatief morgen en dan? Me kwaaltjes verdwijnen weer en nu? :D Wil eigenlijk vanavond na mijn werk even al testen (20u).. Maar probeer nog even vol te houden! :D

Hoe gaat het eigenlijk met jou zwangerschap? :)
    Heb jij al kwaaltjes of iets? En wanneer je eerste controle?

14. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Frustrerend! Gewoon weer negatief getest vandaag. Begin de hoop steeds meer op te geven :S...

15. Lady1985

He, dat is echt vervelend Mimi!!! Misschien heb je deze maand dan toch een langere cyclus? Weet je eigenlijk wanneer je je eisprong hebt gehad? Maar geef de moed nog niet op hoor. Het kan nog steeds!

Met mij is alles goed. Heb 21 november mijn eerste echo, spannend! Verder voel ik me eigenlijk wel prima. Ben wel behoorlijk misselijk en heb erg weinig eetlust, maar dat is voor mij juist een teken dat het waarschijnlijk nog wel goed zit in mijn buik. Ik vind het dan ook echt niet erg :) Verder erg last van mijn borsten en dat is zo af en toe nog wel irritant... Maar goed, hoort erbij en ik zal er ook absoluut niet over klagen.

Heb jij nu eigenlijk nog kwaaltjes?

16. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hee Lady1985 nee ik heb geen klachten.. Vloei vandaag wel weer wat meer (wit).. Maar krampjes nog steeds met vlagen en niet echt heftig ofzo. Heb wel het gevoel dat ik af en toe misselijk ben. Maar durf er niet aan toe te geven, want straks houd mijn lichaam me gewoon voor de gek. En het lijkt dat me borsten wat groter worden. Maar ben bang dat ik me ga verbeelden, omdat de test weer negatief was.
    Mijn ei zou ongeveer 11 okt zijn geweest (ik weet het niet zeker).. In de periode van 9-17 okt voelde ik me niet fit en had ik allerlei vage kwaaltjes. Daarna verdween het en verwachtte de 25e mijn menstruatie.
    Dus me moed word wel wat minder, ook al is er nog steeds stiekem de hoop natuurlijk!.. Morgen gewoon weer testen..
    Of zondag..

Ben je dan echt heel misselijk? Dat je moet overgeven? Of gewoon naar in de maag? En weinig eetlust ja? Spannend 21 november, lijkt me heel bijzonder! Veel plezier alvast!

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    vervelend die onzekerheid.

je schrijft dat je tot 17 okt vage klachtjes had.
    bij mij is op het moment dat me eispringt ineens alles weg om vervolgens maar dagen later weer te beginnen

als je nou eens 17 oktober als uiterste eisprong dag aanhoud.. dan zou 31 okt as maandag dus je nod zijn..

succes! hoop dat je gauw duidelijkheid hebt

18. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Toen de tijd, dacht ik zelf dat het rond de 10e was. :)
    Maar als je het vanaf de 17e kijkt inderdaad.. ...
    Dan maandag (31e) ook maar even afwachten :p.. Als we toch bezig zijn.. ha! Maar ik lees ook veel op dit forum, dat er vrouwen zijn die pas na 1,5 week positief testen?? Hoe kan dat?? Kan het zo zijn dat ik nog te weinig HCG aanmaak? Of kan dat niet en kan het alleen zo zijn dat de ei later dan verwacht was gekomen??

19. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik denk dat je ei later is geweest... heb ik ook gehad... was ik 2 weken overtijd...

20. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Arghhh jammer! Vanmorgen stond ik op en veegde ik helder rood bloed. Denk dat het me menstruatie is. Normaal heb ik eerst altijd bruine afscheiding, maar dat was er dit keer niet bij. Maar weet haast wel zeker dat dit mijn menstruatie is.. Dan is mijn cyclus toch niet zo regelmatig als ik dacht.. Moet ik nou gewoon van de langste cyclus uitgaan? Deze dus? Volgende x ga ik het in ieder geval anders aanpakken. Ik wacht gewoon zo ie zo dat tot ik een week overtijd ben. Misschien dat het me niet lukt, maar ga er wel voor. Zo zit je denk ik toch iets minder in de spanning.. Wel een teleurstelling, maar met volle moed op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina