Kan ik morgen al testen? klachten? help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mimi22, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Heeee, wat jammer!!!!!! Maar het was pas je 2e ronde dus je hebt nog tijd genoeg :) Zou er maar niet al te teleurgesteld over zijn hoor. Denk dat je ook nog aan het ontpillen bent en het kan echt wel even duren voordat alles uit je lijf is. Gewoon met frisse moed beginnen aan de volgende ronde :)

2. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Het woordje JAMMER is denk ik meer op zijn plek dan teleurgesteld! Wij mogen zeker niet klagen en we gaan met frisse en volle moed de tweede ronde in! Mijn menstruatie is wel meteen lekker hevig aanwezig.. Nou ja, hoort erbij.
    Ik wens jou (jullie) heel veel geluk met jullie kindje! En bedankt voor alle reacties!
    Liefs!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Balen meid. Ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn

4. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Dankjewel!
    We gaan gewoon met volle moed op naar de volgende ronde!

5. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Lady1985

Ik ben erg onzeker over het volgende. Ik heb een topic geplaatst op het forum bij, zwanger worden. En omdat jij mijn cyclus nu een beetje gevolgd heb, wil ik je vragen of je dit wilt lezen en misschien mij raad of antwoord kan geven? Wanneer je er niet op zit te wachten of iets, dan begrijp ik het. Maar ben nu een beetje onzeker, omdat ik dit niet herken..

Alvast bedankt!
    Liefs!

Dit heb ik geplaatst...

Hallo meiden,

Alvast sorry voor de details.
    Maar ben erg onzeker.
    25 okt. dacht ik me NOD te hebben. Mijn menstruatie bleef uit en ik testte 26 okt (2e dag overtijd) en 28 okt (4e dag overtijd) Negatief.
    Vrijdagavond (28e) kreeg ik meer krampen in mijn buik en zaterdag ochtend veegde ik helderrood bloed af. Dus ik dacht, ik ben ongesteld geworden. Rest van de dag krampen gehad (meer dan ik gewend ben) en gewoon helden bloed verloren (ook meer dan ik gewend ben). Maar ik dacht het zou wel wat heviger zijn omdat ik niet meer aan de pil ben enz. enz.

Maar vanaf gisteren avond (22u) werden de krampen heel erg hevig. Deed me echt heel erg pijn. Ik dacht nou ja, ik ga maar slapen zal wel zo horen. Maar om 04.00u vannacht, werd ik wakker omdat ik misselijk was en merkte dat ik flink was doorgelekt. Ik had echt heeel veeel bloed verloren. Zoveel heb ik zelf in al mijn cyclussen (ook voor de pil) nog nooit mee gemaakt. Er zaten ook soort velletjes bij.
    Mijn krampen zijn er nu nog, maar niet meer zo hevig. Ze lijken nu meer op mijn bekende ongi-krampen.. Bloed verlies ik ook nog, meer dan normaal... (meer dan voor mij normaal is)..

Is dit een vroegtijdige miskraam of heb maak ik nu gewoon een hele hevige menstruatie mee?! Omdat ik 4 dagen overtijd, niet positief getest heb?!.. Of is dit moeilijk te zeggen? Alvast bedankt voor de moeite om het te lezen en ik hoop ook om te beantwoorden.

Liefs!

6. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Ik ga er vanuit dat het een hevige menstruatie is.
    (aangezien de reacties op mijn topic, bij zwanger worden)..

Bedankt allemaal voor het lezen, meedenken, hopen, duimen en reacties!! Jullie allemaal succes met zwanger worden, de zwangerschap! Veel geluk!

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hey Mimi22,

Wat je schrijft had ik allemaal prcies hetzelfde, ik dacht eerst ook een vroegtijdige miskraam te hebben gehad. Maar goed heb jaren een spiraaltje gehad, dus dan is een zware ongi ineens erg schrikken,. Wij gaan ook ronde 2 in :) spannend he allemaal. Succes meid.

GRoetjes

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hoi Mimi!

Ik heb net nog even dat andere topic van je gelezen en ik denk toch dat het gewoon een erg heftige menstruatie is. Want als het een vroegtijdige miskraam was geweest, had je waarschijnlijk op de dagen dat je getest hebt een heeeeel vage positieve test gehad en dat was niet het geval toch? Ik hoop iig voor je dat deze heftige menstruatie 1 malig was en dat je vanaf nu gewoon "normaal" ongesteld bent, of natuurlijk helemaal niet meer wordt ;) Denk zelf dat je heftige menstruatie misschien nog wel met ontpillen te maken heeft...

9. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Annet1985 = Hi toevallig, maar fijn dat ik niet de enigste ben ;) Jij ook succes met deze ronde! Hopelijk zijn we de volgende x helemaal niet meer ongesteld ;).. Toy toy toy!

@ Lady1985 = Bedankt voor het lezen van de topic. Zoals ik daar en van jou hoor, denk ik ook dat het een heftige menstruatie is dit keer. Was vannacht geschrokken en dacht plaats dit even op het forum. Maar nu ik het allemaal laat bezinken en jullie ervaringen,meningen hoor denk ik ook dat het met het ontpillen en een hevige menstruatie te maken heeft. Nogmaals bedankt en geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina