Ik heb nu voor het eerst een ovulatie test gebruikt (van test jezelf). Nu gaf hij aan dat ik gisteren (31-01-2009) een eisprong had! Maar de dagen ervoor gaf hij helemaal niks aan, wel het controle streepje natuurlijk! Ik heb gelezen dat je ook aan je baarmoeder binnen in kunt voelen of je een eisprong hebt, want dan is het zacht en anders is het harder! Dit klopte ook, gisteren was het zacht! We hebben toen ook geklust, vandaag weer een ovulatietest gedaan en geen eisprong meer (geen streepje)! Ik heb vervolgens gevoeld aan mijn baarmoeder binnen in en dat was inderdaad harder dan gisteren! Maar dit zou betekenen dat ik maar 1 dag een eisprong heb, dit geeft de test alleen aan en niet eerder! Heb ik nu dan wel kans om zwanger te worden of had ik het de dag ervoor al moeten doen? Ook op de site hieronder klopt het dat ik gisteren een eisprong had! http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 Had ik die site maar eerder gevonden! Ben namelijk bang dat ik volgende maand weer moet afwachten! Groetjes Linda (die zo graag moeder wil worden, net als velen van jullie)
Nee hoor je hoeft helemaal niet te laat te zijn eitje leeft 12 tot 24 uur. Maar wel gek dat hij maar 1 dag iets aangeeft. Meestal hoor ik dat ze licht beginnen en dan donkerder worden, zodat je de kans hebt om ook ervoor te klussen en de zaadjes al in de wacht kunnen staan op de plaats van bestemming haha. Hebben jullie in de dagen ervoor geen sex gehad? want zaadjes kunnen 48 uur tot een week in leven bijven. dus wanneer je het wel eerder die week hebt gedaan, heb je sowieso meer kans (en het is beter voor het zaad om niet meer dan 4 a 5 dagen er tussen de zaadlozingen te laten zitten) Iig succes met de wachtweken.
Als het goed is, springt je eitje pas na de posi.test. Dus als je het na de posi.test gedaan hebt dan heb je een goede kans hoor Wat Leonizzie zegt is ook waar, tis wel handig als er al zaadjes in de rij staan hihi.
Hoi, helaas hadden we niet daarvoor geklust! We waren namelijk nog aan het bijkomen van de griep! Misschien dat testen dan ook niet van te voren een licht streepje vertonen! Ik vond het namelijk ook raar dat er maar 1 dag een streepje stond! Nu maar hopen dat ik toch geluk heb! Anders de volgende keer maar paar zaadjes in de wachtrij hihi! Groetjes Linda
Mijn eitje sprong altijd 1 tot 2 dagen na een positieve ovu test. Dat weet ik door middel van temperaturen en ovu testen gebruiken. Het kan wel per vrouw verschillen maar over het algemeen is je eisprong iets later dan de positieve test!
Hoi Dib, Oké, ik dacht gelijk dat het eitje sprong, omdat hij maar 1 dag een streepje aangaf! Vind het ook raar dat de test maar 1 keer een streepje aangaf! Snap er niks van! Nou, nu maar hopen dat het dan toch gelukt is! Maar ik ga ervan uit dat het nu niet is gelukt, anders is de teleurstelling zo groot! Hoop dat als ik nu niet zwanger ben, ik wel snel weer ongesteld word! Maar goed even afwachten! Jij bent al zwanger? Spannend lijkt me dat! Groetjes Linda