het kan wel hoor me kleine meid (de 3e) voelde ik ook met 10/11 weken al schoppen. dus het is zeker mogelijk......
Nou mijn vk zegt gewoon dat je het kan voelen zodra de baby beweegt hoor. En het is ook zo want ik weet 100% zeker dat ik mijn kleine al dagelijks voelde sinds ik 10 weken zwanger ben. En heb zelfs de placenta gedeeltelijk voor liggen.
Ik heb volgende week donderdag een echo bij de VK, dus dan ga ik even vragen of dit kan Het moet gewoon kunnen, ik weet wat ik voel!!
Hey xd24 wat grappig want ik heb hetzelfde gevoel en zijn bijna even ver. Dacht zelf ook ja daaag dat kan nog niet maar soms een heel klein fladdertje/veertje.. en vooral als ik mij hand erop leg..ik heb vanavond een echo kijken of hij/zij ook zo bewegelijk is!
Oh Laurise, wat grappig dat jij dat ook voelt!! Ga je tijdens de echo ook vragen of het kan? Ik had 2 weken terug een echo en daar op was hij/zij echt super bewegelijk. De VK zei al dit is een druktemaker!
Ja zeker grappig, had je nog een PB gestuurd maar weet niet of ik nog moest reageren of dat het jouw "beurt" was Nee denk niet dat ik het ga vragen, als ik denk dat het mijn beebje is dan denk ik dat lekker..ach ja lekker blijven dromen en fantaseren kan geen kwaad, anders breekt ze misschien mijn zeepbel haha
Had het laatst bij de mei-mamma's erover.. Maar het verschilt per vrouw denk ik. Ben geen ervaringsdeskundige maar IEDERE moeder weet wanneer ze haar kindje voelt. Heel vroeg kun je het nog niet extreem voelen. Maar ik weet zeker dat het iets van mijn kindje was ( het hoeft niet per definitie een schop of wat dan ook te zijn) rechts helemaal onderin mijn buik. Ik heb dit tussen week 8 en 9 gevoeld. En later nog een paar keer. Het voelt als een soort vlindertje dat tegen de wand van je buik aan fladdert, lichte kriebels. Net een veertje wat kietelt. Voelde het niet echt langs de buitenkant maar vanuit de binnenkant zegmaar. Dat zei voor mij genoeg Liefs