Ik ben vandaag 4 weken 4 dagen (tenminste, dat denk ik) en ik deed vanmorgen de Clearblue digitaal met conceptie indicator. Ik weet dat het maar een indicatie is, maar het maakt me toch wel onzeker.... Ik had gehoopt op 2-3, maar hij geeft aan 1-2. Hij deed er wel erg lang over om die weken te bepalen, misschien dat ik net op het randje zat of zo.... Nou ja, mijn vraag is eigenlijk wat jullie ervaringen zijn en of jullie mijn onzekerheid een beetje weg kunnen nemen
Wat je zelf ook al zegt ik denk ook dat je op het randje van 2-3 zit..... Ik denk niet de je je zorgen hoeft te maken hoor!
Dank je Slop! Ik heb dat ook altijd tegen anderen gezegd, maar als het je zelf gebeurt is toch wel weer anders Maar ik moet me gewoon niet gek laten maken, feit is dat ik zwanger ben en m'n kruidvattestjes worden steeds duidelijker! Maar hebben anderen dit ook wel eens gehad?
Ik had het ook... Deed met 5w2d een digitale test en ging er vanuit dat er 3+ op zou komen te staan... Helaas stond er, na heeeeeeeeeeeel lang nadenken van de test, 2-3 op! Omdat het een indicator is, denk ik gewoon dat wij een van de twijfelgevallen zijn die net op het randje hangen van wel of niet een hogere 'uitslag'... Heb er daarna geeneen meer gedaan, vind ze iets te duur om zomaar te kopen voor de uitslag 3+... Alleen de echo volgende week kan uitwijzen of het goed zit!!! Dus... Maak je niet druk, het is en blijft een indicatie!!! (heb ik 100x tegen mezelf moeten zeggen... )
Ik had t ook.. was 4.4 wk (achteraf 4.3).. en ik had ook 1-2 wk.. geen zorgen maken hoor.. is maar een indicatie.. zegt niet zo veel meid... knuff
ik had het juist andersom! ik was 4.5/4.6 zwanger en hij gaf 3+ aan..... (heb 3 weken in onzekerheid gezeten... kreeg bloedingen en moest van de vk komen voor echo.. geen kloppend hartje te zien maar wel een vruchtzakje... was dus korter zwanger dan dat ding aangaf)
Misschien heel gemeen, maar ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik begin er wel weer iets meer vertrouwen in te krijgen! Dank jullie wel! Mango, ik hoop dat je volgende week een goede echo hebt!!! Over een uurtje word ik als het goed is gebeld door de gyn met de uitslagen van mijn bloedonderzoek en mijn man's zaad. Deze onderzoeken zijn 2 weken terug uitgevoerd, voordat we wisten dat we zwanger waren.... Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen en ik kan mooi meteen even met de gyn overleggen over de echo. Hopelijk hoef ik niet te lang te wachten... Wat zouden jullie doen? Gewoon de 7 weken afwachten zeker...pffff
ik denk dat dat wel slim is idd, weet je zeker dat er ook wat te zien is. maar de gyn weet het vast wel wat het slimste is.
Volgens mij is dit normaal. Staat er niet in de gebruiksaanwijzing dat je er 2 weken bij op moet tellen (je weet wel, de 2 'gratis' weken). Ik meen me dat vaag te herinneren van toen ik er eens 1 gebruikt heb... Dan kom je op 4 weken en dat ben je ook, dus klopt het weer.
hoi marije het kan ook zijn dat je gewoon minder snel hcg aanmaakt! bij mijn eerste ging dat ook zooooo traag. echo met 7 weken is wel een mooie tijd denk ik zo. ik heb hem met 8 weken. dan heb je toch wat meer zekerheid dat er iets te zien is. spannend
De gyn heeft gebeld, de uitslagen waren super! Ze zei dat m'n man "superzaad" had! hahaha. Helemaal goed, terwijl hij eerst altijd slecht zaad had. Vrijdag 4 februari de eerste echo! Dan ben ik 6 weken 5 dagen. Vind ik dicht genoeg bij de 7 weken zitten! hahaha
HAd al even een reactie gegeven op ander topic, duidelijke zw testen etc.... Maar ik zou gewoon gaan genieten hoor. Ik had met 5 weken ook maar 1-2 op digi staan. En pas met 7 wkn 2-3 dus zegt niks. Gwoon lekker gaan genieten en de echo afwachten. Gefeliciteerd
Ik heb het juist andersom ik zit vandaag op 16 dpo en de indicator gaf aan 3+. De vk gaat uit van de 1e dag van de laatste menstruatie. Ik heb op 2 mrt de eerste echo dan ben ik volgens mij eigen berekening 9+2 weken. Spannend hoor. Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd.
Ik denk dat ik gewoon wat trager hcg heb, maar het zit gewoon goed, dat moet! @Lolly: ik kan het ook al aan je andere testen zien. Die zijn van Zwanger en Kids toch? Die gaven bij mij op 15 dpo nog niet eens een mooie streep. Staan ook wel in m'n album.... Gefeliciteerd in elk geval!!
mooie testen hoor marije. gefeliciteerd. de test van 21-01 is van matcare de andere zijn van zwanger en kids.
Hoi, Ik had dat zojuist ook. Maar ik had geen ochtendurine gebruikt, daar kan hij ook op afwijken. Morgen toch nog maar wat KV testjes kopen, kijken of de lijntjes donkerder worden.... Ik ben blij dat meer meiden, dit hebben!
Maar die indicatie moet dan toch kloppen je krijgt de eerste twee weken toch kado ?? Dat is wat ik ervan weet de zwangerschap telt eigenlijk pas vanaf je bevruchting neem ik aan en dat zal die indicator ook wel tellen