Dames Ik heb denk ik tussen wo en do mn ei gehad of donderdag. En sinds zaterdag veel lucht in darmen en vanmorgen licht in mn hoofd en nog steeds lucht in darmen...en zere tepels gisteren en zijn geen dingen die ik herken....jullie?
Ik heb dit wel van meer dames gehoord. Sommige bleken toen zwanger, bij anderen was het helaas "een grapje van je lichaam". Je kunt vast niet wachten totdat je zekerheid hebt? Ik had overigens zelf ook ergens tussen afgelopen dinsdag en zaterdag mijn eisprong. Steeds vruchtbaar slijm enzo (geen ovulatietesten gedaan). Had de hele tijd buikpijn en sinds vrijdag ben ik ook regelmatig wat licht misselijk. Dus ik zit eigenlijk precies in hetzelfde schuitje als jij. Afwachten moeten we. Laat ik nu juist niet zo goed zijn in stilzitten en afwachten... Kun jij dat wat?
yep! hier ook 1! maar dat heb ik bij alles wat ik voel, dan denk ik dat het daar mee te maken heeft! dus probeer mezelf niet gek te maken. ik Probeer nog even geduld te hebben!
Haha ben in ieder geval niet de enige haha. Gelukkig..wachten..ook niet mijn sterkste kant. Heb me voor genomen pas op nod te testen maar weet niet of lukt haha
Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik in begin ook heel erg lucht in mijn darmen. En ik had een dag voor mijn NOD heel sterk het gevoel dat ik niet ongi zou worden, dus die dag zelf getest. Nu gaan we voor onze tweede kindje, dus ben benieuwd hoe het zal dit keer zal gaan
Ik lees mee. Zelfde schuitje, hier ook vorige week dinsdag (als het goed is) mijn eisprong gehad, zit onder de kleine pukkeltjes op mijn rug, ongi-krampen, moe (al is dat niet uitzonderlijk) en vandaag werd ik wakker met een flink opgezwollen buikje (zo'n buikje had ik bij mijn zoon met 10 week zwangerschap). Nog maar 7dpo en nu al klachten? Ik twijfel over mijn ei aangezien ik nog steeds vruchtbaar slijm tegenkom.... Wachten duurt lang he?
Ik heb volgens de ovutesten afgelopen maandag of dinsdag m'n ei gehad. Vruchtbaar slijm heb ik altijd nog een paar dagen na m'n ei. Mijn darmen zijn ook al een paar dagen van slag en ik denk van alles te voelen. Ik wil echt wachten tot mijn NOD maar of dat lukt is maar de vraag.
Fijn!! Dames in dezelfde periode Ik heb ook afgelopen woe/don mijn ei gehad. Vandaag wat bubbels (of oe ik het ook moet noemen) in mijn buik, zo rond mijn navel en echtnhele gevoelige borsten. Ik ben heel benieud hoe dit afloopt voor iedereen
Ik had tijdens mijn zwangerschap ook erg 'last' van een borrelende buik. Echt heel opvallend. Dit was echter wel pas vanaf een week of 5/6. Mijn allereerste symptomen, voordat ik positief testte waren(al 2 weken voor test): Enorm pijnlijke borsten Heel erg moe Trek in vreemde dingen Dat viel mij erg op! Hoop voor jullie dat het zo is!!
Ja leuk inderdaad om met z'n allen rond dezelfde tijd ons (vermoedelijk) eisprong te hebben gehad. Wanneer zouden jullie volgens de voorspellingen jullie NOD hebben? Ik heb eigenlijk pas op zaterdag 11 mei mijn NOD, maar misschien nu toch eerder? Mijn NOD is waarschijnlijk het laatst van jullie allemaal?! Ik had op zaterdag 13 april mijn eerste menstruatiedag. Vervolgens waarschijnlijk al op woensdag 24 april mijn eisprong (gecheckt door vruchtbaar slijm, kramp en voelde me anders). Dat vond ik snel, want ik verwachtte mijn eisprong pas op zaterdag 27 april. Het zou betekenen dat ik een dpo van 17 dagen heb. Dat kan uiteraard, maar vind ik best wel lang. Hoeveel dagen hebben jullie tussen jullie eisprong en NOD? Ik vraag me dit af omdat we dit kunnen relateren aan allemaal symptomen. Aan de andere kant: Best duidelijke symptomen die ik nu heb (maar kan mezelf prima voor de gek houden); - misselijk, zo'n misselijkheid die aanwezig is, even wegtrekt als ik iets eet waar ik zin in heb en dan weer aanwezig is... - eerste dagen na eisprong buikpijn, buikkramp en buiksteken (ikke rechts). - eng dromen - mijn gezicht ziet er anders uit - een gevoel (maar dit vind ik een hele onbetrouwbare voor mezelf, omdat ik het zooooo graag wil). - warme wangen - moe, echt moe. Hoewel ik ook best veel had gedaan eergisteren, was ik gisteren echt doodmoe. Ik ben heus wel vaker moe, maar dit is dan gewoon even mentaal moe. Ben erg sportief en ondernemend, maar nu vond ik het dikke prima dat mijn vriend voorstelde om de boodschappen even te doen. Normaal voel ik me dan schuldig, nu zat ik heeeerlijk. =Raar. - regelmatig ineens nog een beetje vruchtbaar slijm of gewoon slijm. Normaal heb ik nu de 'droge dagen'. - voorzichtig zijn. Oeh een paaltje... Zakjes rustiger openmaken... En jullie? Nog nieuwe bevindingen?
Volgens de voorspelling 8 mei, ik had 24 april mijn ei. Dus een dpo van 14 dagen maar goed dan zou alles helemaal perfect lopen! En aangezien ons lichaam dat niet is... Symptomen: Vlagen van misselijkheid en duizeligheid! Ik moet me dan echt even vasthouden! Ik heb opeens een enorm kort lontje Wat steekjes in me buik en 'bubbels' Veel afscheiding
Denk zelf dat mijn NOD op 4 mei zal zijn. Dan zou dan 12 DPO zijn. Ik zit dan op cylcus dag 33 wat voor mij redelijk normaal is. Symptomen tot nu toe - Nog helemaal geen gevoelige borsten terwijl ik dat normaal wel heb. - Gisteren had ik het gevoel dat mijn gezicht helemaal gloeide en vandaag ook nog een paar keer. - M'n buik rommelt ook al een paar dagen. - Heel veel plassen terwijl ik niet meer drink dan anders.
Hej Klein, tof! Ik denk dat wij ongeveer rond dezelfde tijd kunnen gaan testen. Mijn NOD is pas op 11 mei, maar aangezien ik het idee heb dat ik een lange luteale fase heb (17 dagen DPO uiteindelijk, gok ik) kan ik dus wat eerder gaan testen. Hier kwam ik net achter en dat is voor de DPO-gek heel goed nieuws.
Nou ik heb een lange luteale fase waarschijnlijk, van 17 dagen ipv 14. De periode tussen mijn eisprong (ik denk 24 april) en mijn NOD (naar verwachting 11 mei) is dus langer dan gemiddeld. De eventuele innesteling is echter waarschijnlijk wel gewoon 5 tot 10 dagen na de eisprong. Vanaf de innesteling wordt er hCG aangemaakt. Stel dat wij beide op 7 dagen dpo een innesteling hebben (vandaag dus) dan kun jij gewoon op je NOD testen (volgende week, dus 8 mei. Mijn NOD is pas 11 mei. Mocht ik zwanger zijn, dan zou ik echter op 8 mei ook al kunnen testen. Er is immers dan al net zo lang als bij jou hCG-aanmaak!? Aan de andere kant heb ik sinds vanochtend een gigantisch het-zal-wel-niet-zo-zijn gevoel en humeur. Dat ik een langere luteale fase heb vind ik maar helemaal niks. Dan denk ik; ooo ik heb vast gewoon verkeerd mijn eisprong gegokt, maar dit is ook niet zo vanzelfsprekend. Toen wij afgelopen woensdag vreeën kwam er nul sperma uit. Afgelopen zaterdag (mijn ovulatie-dag volgens de boekjes) liep een groot deel er gewoon weer uit. En gisteren deed het zelfs op een gegeven moment gewoon pijn. Dat had ik nog nooit gehad. En ook gisteren liep het er allemaal snel weer uit. Kortom; als er een eisprong was dan was die rondom afgelopen woensdag en heb ik dus een langere luteale fase dan gebruikelijk. Ik kan daarom wel eerder dan mijn NOD testen (volgens de info die ik kreeg van anderen).
Duidelijk!!! Ja dan kunnen we tegelijk testen, het lijkt alleen nog zoooo ver weg in een ander topic waar ik in zit, testte iemand al 4 dagen voor NOD positief!! Laten we daar ook maar op hopen
Ja, klinkt nog laaaang wachten. Wil jij al 4 dagen tevoren gaan testen? Ik denk dat ik in ieder geval volgende week woensdagochtend ga testen.