Kan ik nu al zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Edina, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    hoe bedoel je met mijn eerste ronde ??

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan schelen.. geen enkele cyclus is bij mij gelijk geweest en ben al 8 maanden van de pil, in het begin had ik ook veel minder.. het word steeds meer.
    11 dagen voor nod is nog steeds te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen hoe graag je het ook wil.

Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dit werkt absoluut niet bevordelijk voor het zwanger worden!

groetjes

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zit bijv in mijn 8ste ronde.. dus ik ben al 8 maanden proberen zwanger te worden..na het stoppen van de pil al 7 keer ongesteld geworden..

4. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    9e ronde maar ik heb er in die maanden goed opgelet dat ik niet zwanger raakte dus niet vrijen tijdens vruchtbare periode maar deze maand dus juist wel aub help me ik weet dit allemaal niet.. heb er nooit bij stil gestaan...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dus eigenlijk je eerste ronde ;)
    Vraag maar raak wat wil je weten?

6. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    maar voor de zekerheid ik heb nooit de pil genomen ..... dus die calcator van hier geeft nooit zekerheid kijk even op een rijtje zetten 28-02-2006 eerste dag van menstruatie, 11-03-2006 een beetje vruchtbaar, 12-03-2006 vruchtbaar, 13-03-2006 erg vruchtbaar, 14-03-2006 eisprong, 19-03-2006 innesteldag en tenslote 28-03-2006 vanaf deze datum kan ik testen ....... ik voel dat mijn onderbuik zwaar is en beetje pijn

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

Nee de calulator is om een beetje een idee te geven van de vruchtbare dagen.. wil niet zeggen dat het bij jou zo is.
    Ik heb ook nooit op dag 14 mijn eisprong en de fase van eisprong tot menstruatie bij mij is ook geen 14 dagen maar 16. Het kan heel goed zijn dat jij wel een cyclus van 28 dagen hebt maar niet je eitje op dag 14.

Hiervoor heb je nog nooit op zwangerschaps kwaaltjes gelet... omdat je juist niet wilde zwanger worden.. nu je dit wel wil ga je alle dingen die je merkt aan je lijf verbinden met zwanger worden. Niet doen, je maakt jezelf helemaal dol daar mee.. en dat is niet fijn hoor, zeker niet als het zwanger worden wat langer duurt.

8. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    precies gelijk heb je natasja ik dank dat ik vanaf nu effe niet meer aan ga denken want ik word er echt bang van het iedee van geen kinderen snap je ...

maar vind het wel fijn dat ik met je kan praten hierover voel me toch beter dat ik het effe kwijt kan ...meci natasje mag ik nog bij jou aankloppen als ik iets te vragen heb ??

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor dat gevoel ken ik... ik ben zelf al 8 maanden echt bezig voor een kindje en dat heb ik ook weleens die angst..

Je kan altijd bij me aankloppen, geen probleem he!

10. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    dank je natasja

11. Shirin

Shirin Actief lid

16 feb 2006
    110
    0
    0
    ICT
    Nederland
    ik wil even nog het volgende zeggen, het klopt dat de calculator hier niet exact berekent wanneer je je eisprong heb, maar bij mij (toevallig) klopte het wel.
    10 maart begon het witte vloed bij mij, 14 maart had ik mijn eisprong. Maar ik had dit keer geen rekbare slijm, maar wel veel slijm.
    tot nu toe nergens last van gehad, ik wacht af of ongesteld of niet straks :) :) :) :)

12. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    hey natasje, goede middag....
    ik heb een vraagje (weer...)

mijn afschijding is wit maar niet kleverig of elastische het is net waterige creme wat zal het zijn .....????

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Geen idee, kan van alles zijn ;)
    Probeer er niet te veel meer op te letten Edina, anders gaan 9 dagen nog heel lang duren!!

groetjes

14. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    hallo allemaal ik ben ok bezig bet zwanger raken ik kan over een week testen.... spanned... ik heb ook die rare reuk ik mijn urine en het is ook donkerder en heb ik normaal niet zo erg kan het de teken zijn van zwangerschap ????

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zie boven jou reactie!
    Succes ermee ;)
    Elmo

16. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    elmo hoe bedoel je zie boven ????,

17. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Edina: ik denk dat ze dit bedoelde

kan het ook nog zijn dat je te weinig drinkt??

18. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben vadaag niet ongesteld geworden hey hey wat zal het zijn ik heb nog geen test gedaan... normaal heb ik erg veel pijn voordat ik ong.. word maar deze maand maar een heel klein beetje. en..... ik heb wel steekjes onderin mijn buik dan is het recht en dan is het links en voor even niet heel de dag door.... en bij mijn navel ook en klop klop in mijn buik help me....

19. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    spannend hoor
    ben heel benieuwd.
    wanneer ga je testen???

20. Edina

Edina Lid

12 mrt 2006
    33
    0
    0
    hey, summer

ik denk morgen ...maar is het normaal die pijn want ik heb geen slijm een klein beetje soms denk ik ooww ik ben het ong.. ga ik naar de wc is het niets

Deel Deze Pagina