Kan ik nu al zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Edina, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ik zou geloof ik allang na de winkel zijn gehold ;)
    Morgen misschien testen???
    Succes.

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nou tam28 ik zou het ook maar gewoon gaan doen hoor testen!!! Je wilt het toch verschrikkelijk graag weten!!

Karin

3. tam28

tam28 Lid

30 mrt 2006
    13
    0
    0
    drenthe
    Hallo, :D

heb al een test gehaald, nu nog gaan testen. :confused: Durf niet zo goed, bang voor teleurstelling. Jullie horen van mij. Fijn dat iedereen zo meeleeft.
    Iedereen die zwanger is van harte.

4. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Edina,
    Je klinkt behoorlijk gestresssed! Adem eens diep in en uit.
    Oke, dat voelt al beter he.
    Je gaat nu natuurlijk extra op je lichaam letten omdat je nu wil weten of je zwanger bent. Als het goed is kun je nu toch die test doen.
    Eisrpong 14-03: 18 dagen na de ovulatie kun je het beste testen en met ochtendurine.
    Wat betreft je cervixslijm, tijdens zwangerschap kan je ook veel slijm verliezen. Je baarmoeder reinigt zich ook tenslotte. Dat is normaal.
    Maar als het stinkt, troebel is en jeukt moet je eens de huisarts bezoeken, want dat kan duiden op een infectie.

Laat je ons weten wat de uitslag is..

Groet
    Mieltje

5. tam28

tam28 Lid

30 mrt 2006
    13
    0
    0
    drenthe
    hallo,

ik heb toch maar getest vandaag en ik had het beter niet kunnen doen want was een grote teleurstelling. ik ben niet zwanger :confused: . toch nie het idee dat de duiveltjes :evil: :evil: :evil: eraan komen. raar raar raar. kan ik op predictictor vertrouwen :(: :(: of houdt mijn lichaam mij voor de gek?!? :(: :( :(

6. tam28

tam28 Lid

30 mrt 2006
    13
    0
    0
    drenthe
    nog steeds geen rode duiveltjes :evil: :evil: :evil: maar een negatieve test en meer dan een week overtyd. steken in mijn zij en zere borsten, opgezette buik, veel plassen. Kan ik toch zwanger zijn ondanks negatieve (Predictor) test? hoop dat iemand antwoord weet.

7. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik heb begrepen dat Predictor meer HCG nodig heeft om positief te testen dan bv Clearblue. Misschien kun je nog een keer testen met Clearblue???? Of afwachten kan ook natuurlijk... Misschien te vroeg getest. Succes ermee meid

Angelina

8. Niet meer actief

Ik heb ook weleens dat ik aan mijn tepels moet krappen en mijn tepels zijn in het midden ook wit :)

9. tam28

tam28 Lid

30 mrt 2006
    13
    0
    0
    drenthe
    pff ik weet het nog steeds niet. nog geen red duvels..

is het erg als je filet american eet terwijl je misschien zwanger bent?

10. Angelina

Angelina Niet meer actief

Rauw vlees word afgeraden ( dat is filet American )

Angelina

11. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    He Edina
    Heb je al getest?
    Je houdt ons in spanning.

Gtoet
    Mieltje ;)