Goedemiddag, Vanmiddag sms'te mijn VK dat het bloedonderzoek voor ijzer en glucose moest worden herhaald, omdat de waarden "verkeerd" zijn bepaald. Ik heb haar hierop gevraagd wat hier de oorzaak/reden van kan zijn, maar krijg daarop geen antwoord. Ook de telefoon wordt niet beantwoord. Omdat ik mij nu erge zorgen maak wat dit kan inhouden, stel ik hier mijn vraag wat dit kan betekenen? Is het onderzoek dan misschien verkeerd gegaan in het lab? Heeft de VK een fout gemaakt of betekent dit meestal dat er slechte waarden (glucose dan vooral) gevonden zijn?! Ik hoop dat dit vaker voor komt en niets te betekenen heeft, maar maak me toch wel een beetje druk nu!! en kan pas over 2 weken opnieuw prikken tijdens mijn 30 weken controle. Ben geprikt bij de controle voor 27 weken, afgelopen vrijdag een week geleden.
hoi over het algemeen is er niets aan de hand., dan is bijvoorbeeld de verkeerde test aangekruist of er was te weinig bloed om de waardes te bepalen. geen zorgen maken. Gewoon nog een keer laten bepalen! Mirjam