ik heb zaterdag ochtend een test van kruitvat gedaan (2 voor 5 ) hier kwam na 4 minuten een 2e streepje maar die is duidelijker dan de test streep(zie in foto album ) ik twijfelde en toen kocht ik een predictor die heb ik zondag gedaan maar het duurde heel lang voor er een controle streepje kwam het bleef zeker 4 a 5 minuten leeg daarna kwam er een heel vaag controle streepje maar verder bleef het uit .ik weet nu niet wat ik moet vertrouwen .zal ik anders nog een test doen van de kruitvat ? wat denken jullie ?ik ben nu 20 dagen overtijd maar mn cyclus is erg wisselvallig (28-56-38) gr rilana
Hoi Rilana, Ik heb je test even bekeken maar ik vind em niet echt positief, want ik zie dat de controlestreep is doorgelopen.. het lijkt net alsof het niet helemaal goed is gegaan.. de teststreep zie ik wel staan maar volgens mij staat deze niet op de juiste plek. Ik hoop voor je dat ik het niet goed heb. Groetjes
De kv geeft de laatste tijd nogal vage vals positieve streepjes. De predictor kan een nega uitslag gegeven hebben omdat deze test veel meer hcg nodig heeft dan de kv en de cb! Ik zou nog een kv 2v5 doen en kijken of de streep duidelijke word. Als je trouwens een wisselende cyclus hebt, (en je niet weet wanneer je eisprong is) kan je nog niet spreken van overtijd zijn! Wie weet heb je gewoon ook deze keer weer een langere cyclus en zit je nog voor je nod?
Ik vind het ook een rare test ( had ik in een ander topic ergens ook al genoemd geloof ik ) maar ik zou als ik jou was gewoon nog even nieuwe testjes halen van de kruidvat/trekpleister. En als daar echt niks uitkomt en je bent nog steeds niet ongesteld zou ik de huisarts even bellen. Succes meid. Groetjes
vind je test er ook vreemd uit zien. streepjes die niet helemaal juist zitten en er ook niet juist uit zien. Op naar de winkel en een nieuwe test halen en dan niet van predictor want daar zijn slechte ervaringen mee.
in haar fotoalbum, dan druk je op haar naam ga je naar haar profiel en daar staat een fotoalbum daar staan ze
Ook ik vind de test er vreemd uit zien. Lijkt net alsof de test niet helemaal goed is gegaan. Mijn advies: een nieuwe test halen van de kruidvat en dan kijken wat deze doet. Tijd goed in de gaten houden en voldoende urine gebruiken.. Succes
die teststreep moet echt veel donkerder zijn! neemt niet weg dat t raar is dat er een 2e streep staat. je zou toch zeggen dat je dan zwanger zou zijn.... spannend!
Hmm even naar de foto gekeken, k vind hem ook niet positief. Ik vind het een aparte test...beetje doorlopen ook lijkt wel
ik vind kruidvat waardeloos sowieso. heb een paar maanden streepjes gehad, en werd gelijk ongi IK vind hem ook niet positief