toch geslacht gezien tijdens pret-echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tam24, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam24

tam24 Lid

19 mrt 2008
    61
    0
    0
    Hoi dames!

Wij hebben afgelopen donderdag een pret-echo gehad en wat was het mooi! Prachtig, wat hebben we genoten! Maar...nou denk ik gezien te hebben dat we een dochter krijgen. Ze vroeg van te voren of we het wilden weten en we zeiden van niet, maar ik heb alles op dvd staan en we hoefden geen enkele keer ons van het beeldscherm af te wenden..ze zei ook dat zij wel even gekeken had(doen ze altijd om eventuele afwijkingen aan geslachtsorganen te zien)En je kon soms zo tussen de beentjes kijken toen ze bepaalde metingen verrichtte. Ik heb ook hier al veel echo's voorbij zien komen dus ik ben vrij zeker, maar je weet het maar nooit!Ik ben trouwens bijna 27 weken zwanger. Zie je de balletjes van een jongen altijd duidelijk in beeld + piemel? Ik was er zo van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen haha

Groetjes

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij jason zag je de piemel en balletjes overduidelijk zitten

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hier met 20wk echo een overduidelijke piemel :) . heb geen pretecho laten doen.

4. Chris35

Chris35 Nieuw lid

22 apr 2008
    4
    0
    0
    Ik had het hetzelfde met mijn vorige pretecho (20 weken). Wij wilde het ook niet weten, maar ik zag ook duidelijk een meisje.

5. tam24

tam24 Lid

19 mrt 2008
    61
    0
    0
    Maar wat ik ook zo raar vind, waarom vraagt de echoscopiste niet of we even wegkijken van het scherm? Dan doen ze toch meestal?

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

als jij heb aangegeven dat je niet wilt weten wat het word, vragen ze je meestal om weg te kijken, ik zou als ik jou was niet teveel vasthouden aan wat je denkt gezien te hebben omdat je als leek je heel erg in dingen kunt vergissen

maar hoe dan ook blijft het voor jou nog spannend want je denkt het wel gezien te hebben maar heb je het wel gezien :) :) (probeer de spanning er weer in te brengen voor je)

lekker genieten van je kleine

groetjes nathalie ;)

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nou ja zeg, wat raar dat ze tijdens een pretecho gaat kijken naar het geslacht voor afwijkingen :S. Dan heb je dat ook op je dvd staan zeker?

Wij hebben ook een pretecho gedaan, hier keek ze ook snel of alles er goed uitzag, maar ook wij willen het geslacht niet weten en daar is ze dan ook netjes omheen gegaan.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wel jammer dat je het nu waarschijnlijk toch weet. had ze je idd even moeten vragen weg te kijken.
    Ben blij te lezen dat je bij 20 weken duidelijk ballen + een piemel ziet,want heb zo de 20 weken echo maar mijn vriend wil niet weten wat het wordt. Ga er dus niet om vragen,maar ga wel spieken :)

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    misschien wil ze het geslacht ook wel even voor je opschrijven, dan kan jij het lezen en je vriend niet. (Als je het toch graag weten wil dan tenminste)
    Weet niet of ze het doen hoor, maar proberen kan altijd natuurlijk..

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb een pretecho gehad, en nu diverse echo's bij de gyn. maar bij ons is nooit de piemel van onze kleine opgemeten :)
    Wel zagen wij duidelijk zijn ballen en piemeltje (vanaf de onderkant natuurlijk). Ik heb een echofoto van 16.5 week in mijn album staan en daar zie je duidelijk een shot van onderen..misschien komt het je bekend voor :)

11. tam24

tam24 Lid

19 mrt 2008
    61
    0
    0
    Hai dames,

Haha ja het is zeker nog spannend hier, want na gisteren de dvd nog eens te hebben bekeken dacht op de 3d balletjes te hebben gezien, alleen hingen die als het ware los in een trosje..haha mijn vriend en ik lachen er smakelijk om...hihi nog geen duidelijkheid dus...precies wat we wilden, alleen waarom blijf ik nou zo nieuwsgierig?
    Herkennen de jongensmama's dat balletjes in zo'n trosje hangen zonder balzak eromheen zeg maar?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    kom net terug van de echo,en zag tijdens de echo al een piel. heb toen met mannetje overlegd en zekerheid gevraagd. ze ging nog een keer kijken. hij lag met zijn benen wijd,zag twee grote ballen en een duidelijke ( rechte) piel. kan niet missen dus dat we een jongetje krijgen.

Deel Deze Pagina