kan ik nu wel zwanger worden??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik zit een beetje met hetzelfde probleem, zit in de 2e ronde ( dus ook nog last van ontpillen waarschijnlijk) zit vandaag op mijn 58ste dag van mijn 2e cyclus, terwijl mijn 1e cyclus best wel netjes was 43 dagen.... Wij klussen nu wel om de dag omdat ik geen idee heb wanneer mijn ei komt en/of al geweest is. Heeft dit eigenlijk nog wel nut, buiten het feit om dat sex altijd leuk is natuurlijk:p

Of zal ik geen ei meer krijgen? omdat ik al op zoveel dagen in mijn cyclus zit?

Wie heeft advies of tips?

2. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ja wij klussen ook zowieso omdat we het fijn vinden, maar ook zowieso wel om de dag voor een kleintje.

Ik vind dit zo irritant. Ik ben liever gewoon ongesteld zo dat je weet waar je aan toe bent, nu zit je maar te gissen van wat er zal zijn.

Ik ga meteen ovu testen bestellen, via sensitest zijn ze niet duur dus maakt het voor mij niet uit hoelang ik moet testen, als ik maar een beetje uit kan vissen of me ei eraan komt of al is geweest.

Ik heb nu wel al 2 dagen best wel veel last van witte afscheiding, wat kan dat zijn???

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan een naderend ei zijn, een naderende menstruatie of een zwangerschap. Dus daarmee weet je nu nog niet veel :)
    Maar in principe zou dan binnenkort een van die opties wel duidelijk moeten worden :)

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Haha nou laten we hopen op, of zwanger, of een naderend ei.

Heb testjes besteld dus die zal ik vanmiddag wel krijgen en dan ga ik gewoon kijken of ik mn ei nog op kan sporen.

Deel Deze Pagina