even een vraagje hoe jullie hier over denken. Zelf heb ik voor deze maand ook ovulatietesten besteld maar eigenlijk als je toch om de dag zou klussen dan heb je deze toch helemaal niet nodig, tenminste als je om de dag klust dan zou er toch altijd wat op wacht moeten liggen mocht je eisprong naderen? tuurlijk het zal handig zijn als je een onregelmatige cyclus hebt en je kunt je er niet toe zetten om om de dag te klussen te zien wanneer je vruchtbare dagen zijn maar anders is het toch misschien wel een beetje sonde van het geld toch......... Ben wel benieuwd of ze gaan werken want het is voor mij deze maand nieuw, hoop op een goede maand heb de etos zwanger worden pillen gekocht en de ovulatietesten dus.............kom maar op
Als je om de dag klust zijn ovutesten niet echt nodig. Maar het is wel fijn om te weten of je een eisprong hebt. En dan weet je ook wanneer je weer ongi gaat worden. (of niet) Hoe lang ben je gestopt met de pil?
Hoi Roxy83, Grappig, ik dacht precies hetzelfde als jij. Als je om de dag klust zal het vanzelf wel een keertje raak zijn. Alleen is bij mij het nadeel dat ik geen idee heb of ik wel of geen eisprong heb en wanneer uberhaupt. Ik ben eind november gestopt met de pil en begin december mijn laatste menstruatie (eigenlijke stopweek) gehad. Sindsdien nog steeds aan het wachten op de volgende en al 4 negatieve zwangerschapstesten verder. Dus tja, misschien zijn die ovulatietesten toch niet zo'n gek idee Succes met klussen! en hopelijk zijn we snel zwanger Groetjes Janneke
Hoi hoi, Ik ben eind september gestopt met de pil en heb eerst afgewacht wat mijn cyclus ging doen, helaas kwam deze niet direct terug op 28 dagen maar om de 46/47 dagen. Nu moest ik eigenlijk aankomend weekend weer ongi worden maar ik ben het vorige week vrijdag geworden, ik ben begonnen met de etos zwanger worden dus weet niet of het daar door komt of....maar ja een week eerder is dus alweer mooi meegenomen. vorige maand konden we niet serieus bezig omdat mijn vriend tijdens de cruciale dagen (volgens mij dan) een week weg was. Deze maand gaan we er echt voor en heb daarom ook de ovulatietesten besteld ook om te kijken of ik wel een eisprong heb maar had idd het gevoel dat als je om de dag klust het goed moet wezen maar ik weet dus eigenlijk ook helemaal niet of ik wel een eisprong heb. Ik heb 30 ovulatietesten dus denk dat ik daar aankomend weekend mee ga beginnen neem aan dat ik deze eerste week nog niet mijn vruchtbare dagen zal hebben. ben benieuwd want ik heb er nog geen ervaring mee. Nou we zullen zien hoe het gaat lopen we hopen op het beste en dat we allemaal maar snel zwanger zullen zijn Janneke ik hoop voor jou dat je snel weer ongesteld zult worden.