Positiekleren maatje S/36?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kikibo, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Hebben jullie tips voor mij waar ik leuke, hippe (bijvoorbeeld skinny jeans) positie kleren kan kopen? En dan in maatje 36/ small. Ik ben al in enkele winkels (Miss Etam, H&M etc.) en ook online geweest, maar overal hebben ze óf vanaf maat medium, of de kleine maatjes zijn uitverkocht.

Iemand tips? :D

2. Quinta

Quinta Niet meer actief

Heb je al gekeken naar kleding van het merk Noppies of Mamalicious?
    Leuke moderne kleding en ik denk dat je echt wel iets kan vinden in jou maat. Mamalicious is trouwens ook nog goed betaalbaar, Noppies is wat duurder.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij H&M hebben ze wel skinny Jeans (heb ik hier ook maar is erg klein geworden voor mij) dus hebben ze wel jou maat ;)

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi..

Even een andere tip hoor.. koop in het begin niet te veel positiebroeken...
    had bij mijn eerste zwangerschap ook maat 34 positiebroeken aan en later maat 42 positiebroeken.... !

Heb nu maat 36 positiebroek aan zit ook wat ruim maar ok....
    Tja en verder veel broeken passen, want ze vallen zo verschillend..!

xxmona

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja zoals Mona zei is ook zo, mijn skinny broek en mooie tuinbroek pas ik niet meer in, dat is wel jammer.

Gewoon rustig aan doen maar je kan wel eentje aanschaffen en joggingsbroek.

6. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Bedankt voor de tip, Noppies ben ik al tegengekomen, moet alleen nog even kijken waar dat verkocht wordt.
    Volgens mij hébben veel merken of winkels mijn maat wel, alleen misschien maar 1 exemplaar, dat die meteen is uitverkocht. Ik kan het anders ook niet verklaren.. :(

7. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Dan moet ik eens een H&M opzoeken met een groter aanbod denk ik, want waar ik geweest ben, hadden ze maar 1 broek in maat S! :confused: En die vond ik niet zo mooi.. :rolleyes: :)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Anders kan je via internet van H&M bestellen?

9. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Joh, serieus? :confused: Ghaha.. dan kun me mij rollen met m'n 1.62.. ghahaha.. :)
    Ik zal er rekening mee houden. Ik heb ook nog niks gekocht, alleen een legging, maar zal binnenkort toch wat andere broeken moeten kopen. Want de komende 7 maanden met dezelfde broek lijkt me ook geen pretje.. :)

Hhm.. ja, da's misschien ook wel een goed idee. Dat ga ik binnenkort doen! Alleen zagen de broeken die ik gezien heb er zo groot uit, dat ik ze niet eens hoefde te passen. Och, over een tijdje pas ik er misschien wel in.. :)

10. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Inderdaad, ik wacht maar even af. Ik wil ook niet teveel kopen, en even goed kijken wat ik echt kan gebruiken. Ik heb al een aantal jurkjes gekocht, die ik nu aankan, maar over een paar maanden ook nog. Dus daar kan ik wel even mee vooruit. :D

11. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Volgens mij heb ik daar ook al gekeken en weer, de kleine maten waren eruit. Maar ik ga nog eens kijken. Bij Esprit trouwens hetzelfde: van de broeken die ik leuk vond, waren alleen nog grote maten. Hopelijk gaan ze snel aanvullen! :D

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik duim het voor je ;)

13. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ja, ik zou inderdaad ook even goed rondneuzen en niet te klein kopen, ik ben ook rond de 1.60m en heb altijd maatje 36 gehad... Ik had altijd gehoord dat je positiekleding gewoon in je eigen maat moest kopen... maar geloof me... die pas ik echt niet meer hoor!
    Dus met gevolg dat ik hier wat positie broeken heb liggen, die amper over mijn kont heen gaan.. en als ik ze aanheb... dan wil ik ze zo snel mogelijk weer uit, omdat ze gewoon niet lekker zitten.
    Bijvoorbeeld, ik ben getrouwd toen ik 21 weken ver was, en ik had een jurk aan van maatje 42! Terwijl ik normaal ook wel een kleine maat heb... En zelf die jurk, moest de laatste week voor het trouwen nog ietsje groter gemaakt worden!
    Het hoeft natuurlijk niet, tis bij iedere vrouw weer verschillend, maar je kan soms zo ineens hard groeien.
    Ik zweer nu ook bij broeken met elastiek haha, zoals inderdaad joggingbroeken, lekkere wijde trainingsbroeken... en nu ik lekker al een tijd verlof heb, zweer ik bij mijn overheerlijke pyamabroeken als ik thuis ben. 8)

14. bengel

bengel Niet meer actief

belly fashion heeft een website war je goedkoop leuke kleren kan bestellen!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb gister bij de Otto online een stoer spijkerbroek gesteld, maatje 34! Geen idee of het wat is, moet hem nog krijgen. Maar daar hebben ze wel meer broeken in maat 34.

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb hetzelfde probleem (behalve dan dat ik maat 32 / xxs heb)! Maar ik heb laatst bij de zara een mooie passende positiebroek kunnen vinden. Ze hebben er heeeeel weinig qua zwangerschapskleding, maar wat ze hebben hebben ze dus wel in kleine maten.

17. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Hhmm.. inderdaad nog maar even wachten dan.. :D

18. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeie tip! Ik heb al wat leuke dingen gezien, bedankt!

19. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Probleem bij Otto (en Wehkamp en Neckermann) dat je daar niet meer vanaf komt.. Ik heb ooit 1 bikini besteld bij Neckermann en nu blijf ik post, dat boek en reclame ontvangen en hebben ze me ook nog eens heel vaak gebeld.. Sjaggie word ik daarvan. Maar laatst heb ik gezegd dat ik uit de telefoonlijst gehaald wilde worden!

Anyway, toch bedankt voor de tip, toch eens gaan kijken. Laat je weten hoe de broek bevalt?

20. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Goh, bij Zara? Ook goeie tip, binnenkort eens kijken. :)

Deel Deze Pagina