Kan ik ongemerkt een auto hebben aangereden?

Discussie in 'De lounge' gestart door kiki80, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

Ik voel mij bijzonder vereerd!!!!

:D:D:D:D:D

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wij zijn leuk, hè? :D

*biedt veer aan, draait bipsje toe en wacht verwachtingsvol af*

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Doe niet zo mal.
    Je merk het echt wel als jij zonder trekhaak een deuk in iemands auto maakt hoor. Je voelt en hoort het ! (tenzij je de radio keihard aan hebt staan en rondheid als een kip zonder kop).
    Niet zomaar je gegevens achterlaten...mooi optie voor die mensen om eens even van die schade af te komen.
    Als het stof nog op je auto zit...en heeft er niets tegenaan gezeten hoor.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    *Steekt dikke veer in r**tje van Katalaya*!
    Proficiat en veel plezier ermee! :D

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ah, lekker! Dank je.

En dan was er ook nog iets met een auto... (back on topic)

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    :D. LOL hier haha

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Oke, het is nu anderhalve dag later en ben er van overtuigd dat ik de auto heb aangereden.
    - op het moment dat ik remde, zat ik er tegenaan, daarom heb ik niet gevoeld.
    - ik heb niets gehoord, omdat door het remmen, de flessen wijn en andere boodschappen flink tekeer gingen met elkaar. Ja, ik reed flink hard achteruit, ik was in de veronderstelling dat er geen andere auto stond.
    - waarom zou ik anders na 30 meter zijn gestopt om naar mijn eigen auto te kijken (nadat ik in mijn achteruitkijkspiegel de deuk in de andere auto zag).
    - En inderdaad, mijn bumper is behoorlijk flexibel, maar wel meegespoten.
    - waarom zou ik dan nu een dag later zwaar beroerd voelen en aan niets anders kunnen denken.

Het liefst zou ik naar de politie gaan, maar van mijn man mag ik de doos van Pandora niet openen. Hij gelooft er niets van en vind dat ik me aanstel.
    Dan zitten we nog met het probleem dat we pas net in Belgie wonen, geen idee hebben, hoe het hier werkt en het is nog eens in Franstalig gebied gebeurt ook.
    Het is op het dak van de parkeergarage van de supermarkt gebeurd, daar staan vast camera's en op die manier komen ze bij mij uit. En dan staat hier volgende week de politie op de stoep en heb ik straks een strafblad.

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vorig jaar zomer met achteruit rijden (inparkeren) ook tegen een andere auto aangezeten terwijl wij ook al remde, deze had ook een deuk en wij hebben het wel degelijk gemerkt. Je hoorde het ijzer ook in elkaar deuken zeg maar en ook wij reden niet hard. Dus ik denk dat je het niet geweest kan zijn zo te lezen. Je zegt dat het stof er nog op zat, nou dat had er dan echt wel anders uitgezien lijkt mij.
    Moeilijk hoor en ik geef je man wel gelijk. Volgens mij krijg je niet zomaar een strafblad. Succes want ik geloof best dat je je rot voelt. Niemand wil dat als er bij je schade word gereden diegene doorrijd!

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Meid...ontspan.
    Een flinke deuk merk je.
    En juist op meegespoten bumpers zou je echt wel wat zien.
    Voortaan wel rustiger rijden want op een parkeerplaats moet je nooit hard rijden...denk aan de kleintjes bijvoorbeeld.
    Je krijgt geen strafblad hoor.

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sorry, maar ik ben het wel een beetje met hem eens. Geloof me, ik heb wel eens tegen iemand aangezeten ...je HOORT het. Ook met rammelende flessen. Een deuk laat altijd ook iets achter op jouw auto, een afdruk, een veeg ... iets. Maar het is niet zo dat je een deuk rijdt en zelfs het zandstof is nog in tact ... echt waar, je hebt het niet gedaan ...

Ik denk dat je je ten onrechte jezelf schuldig praat ... en je je een beetje aanstelt :)

Let it go!

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld. Ik denk dat jij er één van bent. Dat siert je, maar werkt nu tegen je.

Los daarvan denk ik ook dat jij het niet bent geweest.

Laten we erom stemmen, okay?

*pakt megafoon*

Wie denkt dat TS onschuldig is?

...

Ik! *steekt hand op*

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Denk je dit of weet je zeker dat je er tegen aan stond? Dat maakt nogal een heeel verschil...:p

Deel Deze Pagina