Oke dus je symptonen zijn gebleven. Dat is in ieder geval wel positief. En dat je niks verloren bent ook. Is altijd moeilijk dit soort dingen. Maar hoop voor je dat het net als bij mij nog steeds goed is. Heel veel sterkte en hoop dat ze snel een echo kunnen maken.
ja dank je wel. ikzelf denk dat het er nog zit, maar hou in mijn achterhoofd dat het mis kan zijn. ik moet de verloskundige komende week bellen over hoe het gaat maar ik bel morgen want ik wil zo snel mogelijk een echo. de onzekerheid is verschrikkelijk.
hoi hoi ik heb je net ook al antwoord gegeven op je andere vraag maar ik zal je nog een keer vertellen met deze zwangerschap heb ik continue bloed verloren en kreeg dus ook elke keer weer een echo later bleek dat mijn placenta dus te laag lag en ik daarom dus bloed verloor dus dat kan het ook nog zijn, en ja ik had ook stolsels en alles succes meid groetjes nathalie
oke, daar kun je heel vroeg in de zw.schap dan ook al last van hebben? afgelopen nacht heb ik helemaal geen bloed verloren en vanmorgen een paar druppeltjes. er zal vandaag wel weer meer komen denk ik, maar het neemt wel af. ik zie dat wel als een goed teken. ik heb nu in totaal (vandaag niet meerekend) ongeveer 3,5 dag bloedverlies maar na 1,5 dag begon het te minderen. en het is zelfs niet heviger geweest dan de ergste dag van mijn normale menstruatie. (ik ben het altijd 5 dagen) het was meer zoals de 3e dag. mejon
ik heb nog geen test gedaan maar ik heb ook wat bloed verlies gehad ik dacht dat ik ongi was maar het was veel minder dan een ongi en ook maar 3 dagen terwijl ik afgelopen maanden toch wel 5 tot 7 dagen ongi was ook heb ik voor het bloed verlies ongi krampen gevoeld en nu erna weer zal mijn lichaam me gewoon in de maling nemen of zal ik een test doen? ik heb nu ook meer honger terwijl ik dat altijd voor mijn ongi heb :
Mijn gyn zeg altijd: tijdens een zwangerschap is alles mogelijk Ik heb ook weleens verhalen gehoord van vrouwen die gewoon menstrueerde tijdens de zwangerschap, en ik heb steevast elke maand als ik mijn 'ongesteldheidsperiode' heb last van pukkeltjes Duim voor je dat jij bij de uitzonderingen hoor, en dat je alsnog een onbezorgde en leuke zwangerschap tegemoet gaat!
hoi ik had het ook bij mij eerste en ik kon gewoon eerder komen hoor ligt aan je verloskundige. je moet er gewoon op staan zegd dat je zorgen maak. maar mischien is het een innestelings bloeding of een verwijzing vragen naar de gyno. daar zien ze het eerder krijg je een inwendige ego. heb ik toen gehad en was toen 7 wk zwanger. daarna had ik ook bloed verlies en kon gewoon naar de verloskundige was ik denk ik 2 maanden ze heeft ook maar gelijk bloed geprikt enzo als je zorgen maak gewoon zeggen of echt niet langs kan komen. groeten jolanda