kan ik ook eerder testen ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiimberleeyy, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    bedankt voor je reactie.
    ik zal proberen te wachten tot dinsdag hihi, al is dat wel heeeeel moeilijk hihi.
    alleen ik heb geen klachtjes meer ofzo alleen vreselijke eetbuien en ben lichtelijk (af en toe) misselijk.

2. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik ben vandaag 2 dage overtijd en heb gisteren getest (negatief:(), maar sinds vanmorgen ben ik erg misselijk en de cirkel rond mijn tepel zijn groter geworden en (volgens mij) ook donkerder van kleur.. en heb sinds vanmorgen ook last na het roken dat ik erg misselijk wordt en duizelig. dinsdag ga ik weer testen, hopen dat ie dan positief is :D

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ga niet meer voor mn NOD testen, denk 2,3 dagen erna pas. Had afgelopen week 4x een licht posieve test. Ben 2 dagen voor NOD begonnen. Ben nu ongi, het is dus een hele hele vroege miskraam geweest. Als ik niet had getest had ik het niet geweten en was ik er nu niet zo van slag van.
    Probeer het over 2 dagen nog eens Kimberley, het zou natuurlijk nog kunnen.

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Kimberley, ik wil je vast niet ontmoedigen maar voorbije ronde had ik ook allerlei duidelijke zwangerschapskwaaltjes, meer dan ik op twee handen kan tellen, ik was ervan overtuigd zwanger te zijn ;)
    Maar ik testte negatief en werd 4 dagen na m'n nod toch ongesteld.
    Hoop natuurlijk voor je dat je over enkele dagen een knaltest hebt!

Deel Deze Pagina