Wij weten op 21 februari of wij dragers zijn van dat syndroom dus wachten wij even af... Ik hoop voor jou ook dat het goed gaat komen, nou ja eigenlijk ga ik ervanuit dat wij elkaar in het leuke topic weer tegengaan komen!!!
Spannend 21 februari... Ik weet nog hoe ik ertegen opzag. Iedereen kan wel zeggen dat het bijna nooit voorkomt en de kans heel klein is, maar toch. Ik dacht dan ja maar de kans om een kindje te krijgen met deze afwijking is ook heel klein en het is ons toch maar gebeurd... Maar goed, ik wil je natuurlijk vooral moed inpraten, sorry, de kans is Echt heel klein! Hou je me op de hoogte?! En dat we elkaar in een ander, leuker topic weer gaan tegenkomen, is bij deze afgesproken!!!
Het is niet te geloven maar de genetisch arts heeft net gebeld!!! De uitslag is binnen en wij zijn geen drager... Toch nog goed nieuws ondanks het verdriet.. En net wat je zegt, de kans dat je een kindje krijgt met een syndroom is zo klein, maar het overkomt je wel.. welk syndroom had jullie kindje als ik vragen mag?? Heeft ze wel geleefd? Ik spreek nu ook af dat we elkaar in een leuk topic weer tegen gaan komen...
WAUW!!! Wat een helemaal super nieuws!! Wat een opluchting, echt super fijn voor jullie!!!! Kan me voorstellen dat dit een enorme geruststelling moet zijn... Nou proberen om even in een wat rustiger vaarwater te komen en dan alles rustig weer eens bespreken en overdenken.. Ons dochtertje had anencephalie. We hadden de keuze de zwangerschap door te laten gaan. Maar ze had buiten mijn buik geen kansen, ze had dan hoogstens een paar uur tot een paar dagen kunnen leven. Dus hebben we ervoor gekozen om de zwangerschap af te breken. Tijdens de bevalling is zij in mijn buik overleden..