Test in ochtend even donker als avond?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Whitepearl, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik had gisteravond rond half 8 positieve test nu vanochtend om half 10 weer rest gedaan precies hetzelfde misschien nog iets lichter
    Ik had hem donkerder verwacht vanwege ochtend urine ik zit nu op 11 dpo is dit normaal?

Onderste is van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,9 KB
      Weergaven:
      159
  2. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Wacht het even af, moeilijk!!! Snap ik haha. Maar hcg verdubbeld iedere 48 uur, om 2
    Dagen dus.
    Overmorgen nog een testje doen! Met ochtend urine het liefst.
    Succes! Ik duim voor je!

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jij hebt een prachtige test voor 11dpo! Gefeliciteerd meid! En hcg verdubbelt zich iedere 48 uur. Zou als ik jou was morgen een cb digi doen!

4. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Heel mooie test op 11dpo. Alles hangt er ook van af hoe geconcentreerd de urine is. Dus test die even donker is, kan best. Sommigen testen duidelijker 's avonds dan 's morgens.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Het zijn mooie testen voor 11 dpo en inderdaad ligt toch net aan concentratie urine. Over 2 dagen zou je pas verschil moeten zien.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij mij waren de testen overdag/avond altijd donkerder dan in de ochtend...

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vind het mooie testen hoor, daarnaast zoals al gezegd hcg verdubbeld iedere 48uur.

8. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoiii, heb ik ook gehad hoor! Ik ben een late middag tester. Dan zijn mijn testen het duidelijkst. Het grappige is ook dat mijn symptomen in de avond erger waren.

Van harte gefeliciteerd met de mooie test!!!!

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier nog een avondtester. Altijd veel meer symptomen en donkerdere testen 's avonds. Best raar, want dan is je urine veel minder geconcentreerd (ook qua kleur is heel duidelijk het verschil te zien), maar blijkbaar maakt dat dus niks uit voor HCG.

Ik vind je test hartstikke duidelijk voor 11 dpo, geen zorgen hoor!

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Mooie test hoor whitepearl, gefeliciteerd!

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Volgens mij maken vrijwel alle vrouwen meer HCG aan aan het einde van de middag/begin van de avond en juist minder in de nacht en vroege ochtend. Ochtendurine mag dan wel veel geconcentreerder zijn, maar omdat je dan minder hormonen uitscheid hoeven er dus niet per sé meer hormonen in te zitten. Ik testte bij al mn zwangerschappen altijd donkerder en de middag en avond dan in de ochtend.

Deel Deze Pagina