Kan ik toch nog zwanger zijn? Met foto's!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Madelon1995, 25 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon1995

    15 dec 2021
    8
    5
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    We zijn bezig voor ons 2e kindje. Ik gebruik al 3 jaar de Daysy dus ik temperatuur iedere ochtend en ken mijn cyclus dus aardig goed, behalve deze maand. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 25 dagen en rond dag 12 mijn eisprong, dit kan ik zien aan mijn temperatuur en ik voel mijn eisprong ook en bij mijn zoontje weet ik ook dat mijn eisprong op dag 12 was.

    deze maand was ik ziekjes (snotverkouden, keelpijn, hoesten). Ik dacht dat ik op dag 14/15 mijn eisprong had doordat ik veel buikkrampen had en mijn temperatuur was gestegen op dag 15/16. Ook had ik voor het eerst in m’n leven ovulatietesten gebruikt en ik dacht dat ik op dag 14 mijn eerste positieve ovulatietest had. Op dag 15 nog een positieve ovulatietest (dacht ik) maar op dag 16 had ik opeens een nog duidelijkere ovulatietest en de dag erna steeg weer mijn temperatuur. Op dag 18 heb ik geen ovulatietest gebruikt want ze waren op. Op dag 19 was de ovulatietest weer super licht. Tot aan mijn ovulatie is mijn standaard lichaamstemperatuur 36.4

    Dag 13: 36.38 alleen deze dag seks gehad
    Dag 14: 36.48
    Dag 15: 36.52
    Dag 16: 36.72
    Dag 17: 36.19 (wel heel onrustig en weinig geslapen door een nachtje weg en krijsend kind)
    Dag 18: 36.83

    Nu zou op dag 25 eigenlijk mijn NOD zijn en dat was gister maar de test was negatief maar stel mijn eisprong was deze maand pas op dag 17 wat volgens mijn temperatuur en de meest positieve ovulatietest zou kunnen kloppen, dan zit ik nu nog maar dag 9 dpo en is het opzich niet gek dat ik gister negatief testte. Ik voelde me deze maand zo zwanger, ik wist echt bijna zeker dat het raak moest zijn want ik herkende verschillende symptomen als wat ik bij mijn zoontje ook had maar na de negatieve test gister dacht ik eigenlijk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek heeft gehouden en omdat ik ook nog steeds ziekjes ben (snotverkouden, dichte oren, hoesten) is het ook moeilijk om nu duidelijk symptomen te voelen.

    Gister dacht ik echt dat ik ongesteld moest worden, ik kreeg één felle kramp in mijn buik en de hele dag zo’n zere onderrug, zeurderig gevoel, echt alsof ik ongesteld ging worden. Gister een paar keer met afvegen wat spotting en licht roze afscheiding dus ik dacht al daar begint het. Vandaag is de rugpijn weg en de buikpijn ook maar ik blijf maar lichtroze afscheiding houden. Normaal gesproken wordt ik gewoon meteen ongesteld en heb ik nooit roze afscheiding. Ik snap er dus even niks meer van.

    Wat ook gek is, is dat mijn temperatuur gister behoorlijk was verlaagd ben vandaag weer wat is gestegen, daarom dacht ik gister ook dat mijn menstruatie zou doorbreken maar nu denk ik aan mogelijk een innestelingsdip.

    Dag 23: 36.87
    Dag 24: 36.79
    Dag 25: 36.37
    Dag 26: 36.57

    Bij mijn zoontje testte ik op 13 dpo positief en toen heb ik geen innestelingsbloeding gehad dus ik weet ook niet of de roze afscheiding nu een innestelingsbloeding kan zijn of dat mijn menstruatie gewoon heel traag op gang komt.

    Wat denken jullie? Op de foto mijn oplopende ovulatietesten, welke zouden jullie als eerste positieve beschouwen? De onderste is dag 17, die daarboven 16, 15, 14, etc.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Madelon1995

    15 dec 2021
    8
    5
    3
    Vrouw
    Niet heel fris, maar zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.431
    5.781
    113
    Ik denk dat de beste optie is om over twee dagen een zwangerschaptestje te doen:)
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    54.028
    15.244
    113
    Nabij Utrecht
    Alleen vrijdag was hij zo te zien (bijna) positief.
    Als dat cd 17 was, dan was je eisprong op uiterlijk cd 19.
    Maar het kan ook zijn dat hij op cd 18 pas knalde en je ovulatie op cd 20 was.

    je zou dan nu erg/te vroeg zijn met testen.
    De dip op cd 25 kan dan de gele lichaamsdip zijn geweest of een nietszeggende dip omdat je oraal tempt (wat nogal onbetrouwbaar is).
    Ik zou proberen af te wachten en over een dsg of 4-5 te testen.
     
  5. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.831
    1.390
    113
    Vrouw
    Ik had 3 dagen na eisprong bloedverlies alsof ik ongesteld was geworden. Ik was toen zwanger.

    zou gewoon even afwachten en testen.
     
  6. mom2be2

    mom2be2 Actief lid

    3 mrt 2009
    141
    28
    28
    Dit had ik ook, en was idd van de innesteling.
     

Deel Deze Pagina