hoe vaak klussen jullie tijdens eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by guusje27, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    ik ben hier benieuwd naar, mijn gyn zegt om de dag maar ik ben bang om mijn eisprong te missen!!

Groetjes Guusje

2. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Als het goed is blijf sperma een tijdje leven, dus hoef je ook niet bang te zijn dat je je ei mist als je eisprong er is.
    Ik heb ook gehoord dat zaad van de vorige dag beter is dus als je zondag geklust hebt en maandag je ei is dan is dat zaad van zondag voldoende als het goed is, wij klussen ook om de dag, en soms elke dag, maar meestal om de dag.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    thanks wolfje! hopelijk zijn we snel zwanger! :D

4. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    Ik heb ook gehoord dat beter is om de dag te klussen. Maar uit mijn ervaring mag je niet teveel focussen op die ene vruchtbare week! Ik heb blijkbaar een vroege eisprong gehad. Ik had normaal mijn eisprong 30mei, en ik had 9dagen later al een positieve test!! Toen ik bloed liet afnemen zag dokter aan mijn hcg waarde dat ik al 3weken ver was. Ik had dus mijn eisprong week vroeger gehad!!! En ik die tegen mijn vriend zei, dat hij zijn krachten beetje moest sparen voor de volgende week(vruchtbare week);). Gelukkig heeft die niet geluistert!!!:D:D:D

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wij klusten vaak elke dag eigenlijk. 1e kindje ronde 1 zwanger, en 2 e kindje ronde 4.

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wanneer we zin hadden werkte hier het beste eigenlijk.
    Beiden keren waren we de 1ste ronde zwanger en we deden het echtniet als konijntjes.. ;)
    Maargoed, ik zou doen waar jeje het beste bij voelt.

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Wij klussen een week na mijn menstruatie om de dag... dat doen we dan zo'n week/anderhalve week en daarbuiten wanneer we nog meer zin hebben :)

Share This Page