weet het allemaal ff neit meer vanochtend getest kruitvat 2 voor 5 POSITIEF vanavond getest CB met indicator NEGATIEF en net met de zelfde urine kruitvat 2 voor 5 POSITIEF
ja sorry dat las ik daarna pas maar ja gewoon ff ( heel moeilijk ik weet t ! ) 2 dagen wachten dan is die indicator ook posi hoor ...
hey, deze test is positief. Het is een heeeeeel dun lijntje maar het is er. Ik denk dat die digitale meer hcg nodig heeft of zo? Succes!
Ik zeg ook zwanger!!! Die testen van kruidvat zijn gewoon goed. Daarmee testte ik ook licht positief en mijn meisje is ondertussen alweer ruim 9 maanden oud!!!! Dus gefeliciteerd hoor!!!
hey mammaknuffel, ik had vandaag precies t zelfde!! kijk maar bij topic kan dit?? en wat nu?? met ochtendurine kv 2v5 getest en licht positief ( zie foto in topic ) toen 2,5 uur later nog een keer kv 2v5 en weer licht positief wel wat lichter als die eerste maar goed ook een streepje en toen eind van de middag cb digitaal met indicator en die zei niet zwanger!!! alle meiden zeggen dat ik wel zwanger ben en dat die cb meer hcg nodig heeft ( denk je goed merk goed resultaat ) en de een zegt dat ik het morgen met ochtend urine nog een keertje moet proberen met cb met indicator en de ander zegt tot zaterdag wachten want dan is zekers je hcg spiegel verdubbeld ( want dat doet het om de 48 uur ) maar ik ga morgen ochtend nog een keertje testen!! maar zoals al die meiden tegen mij zeiden/zeggen alvast een voorzichtige felicitatie want kv 2v5 liegt er niet om!! suc6 meid!! als je trouwens zwanger bent en ik ook lopen we wel ong gelijk leuk!! kunnen we elkaar op de hoogte houden! xx sabsje
hey mamaknuffel, wat lief dat je me een privebericht hebt gestuurd en me hebt bedankt!! ik heb ondertussen vanochtend weer twee testen gedaan ook die van cb die gister nog niet zwanger zei!! en vanochtend stond er zwanger 1-2 wkn joehoe!!!!!!!!!! ik ben echt zo blij!!!! ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt laat je t me nog even weten!! suc6 meis!!! xxx
Komt wel goed meid Nog even geduld dan als je HCGspiegel zich om de 48 uur verdubbeld zou ik nog even geduld hebben ook als dat heel moeilijk is natuurlijk wil je zo snel mogelijk weten of je zwanger bent maar heb geduld en als je met die van de kruidvat 2voor5 positief test dan zou ik me niet druk maken aan de ervaringen te zien op het forum zijn die heel gevoelig dus dat zit volgens mij goed hoor Hopelijk test jij ook snel positief met de clearblue digital Liefs
Heel erg jammer mamaknuffel ik hoop dat je snel zwanger bent en dat deze wel lekker bij mama blijft zitten Liefs
de test van 2 voor 5 waren nog minder dan gister en de echo liet een leeg zakje zien en de bloed test wees uit dat ik niet meer zwanger ben