Hallo meiden. Afgelopen donderdag 5 juni heb ik een propje bloed gehad. De vrijdag zaterdag zondag en maandag een beetje bloed en heel af en toe. Dinsdag en vandaag (woensdag) is m'n menstruatie gewoon. Telt dan de donderdag als m'n eerste dag van menstruatie?
Ik moet van mijn gyn tellen vanaf de eerste keer dat ik helderrood bloed zie, ook al is het minimaal en savonds om 11 uur
Yuia, ik zit hier met hetzelfde "probleem". Mijn laatste menstruatie was heel verwarrend. 6t/m 8 mei met af en toe een klein beetje roze op papier, waarna op 9 en 10 mei redelijk veel helder rood en daarna weer terug naar roze met ook nog eens dagen ertussen met helemaal NIKS! Sanpte er ook niks van. Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 33 dagen. Nu zit ik op dag 35 (als ik dus tel v.a. 9/5, de eerste dag met heder rood) en is er nog steeds geen teken van een menstruatie. Heb vanochtend een kruidvat early test gedaan, maar die was negatief
Ja lastig is dat he? Dus ik weet nu ook niet vanaf welke datum ik moet rekenen. Dat is jammer dat die negatief is!