@MoguMogu mijn menstruatie is vandaag echt doorgebroken Wie weet is er bij jou nog hoop. Ik zal voor je duimen
Jammer... ... Nieuwe ronde nieuwe kansen... Hoop voor je dat t snel raak mag zijn. Ach ja wie weet! Thnx meid.
@mogumogu, balen meid, zag dat je ook nega had getest. Dat is echt erg meid. Dan maar liever ongi dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Misschien heb je het al geschreven hoor maar zit je in de ontpillingsfase of dat niet? Liefs Soesje
Jaa vervelend!! Heb ook liever dat t dan maar gewoon doorzet!! Als ik dan toch niet zwanger ben natuurlijk! Nou ik ben al sinds begin nov van de pil af. Cyclus van 26 27 26 28 26 en zit nu dus op dag 30, maar niet ongi. Groetjes!
tja ik hoop dat het snel doorbreekt en anders moet je over een weekje gewoon weer testen misschien heb je iets te vroeg getest dat je lichaam nog niet voldoende HCG aangemaakt heeft. Liefs Soesje
@MoguMogu Erg confused op dit moment. Ik verlies nu elke dag een beetje bloed maar is weer (net als vorige maand) anders dan reguliere menstruatie. Snap er niks van, maar ben iig niet zwanger. Na 6 dagen overtijd begon ik bloed te verliezen . Nu op zoek naar mijn ovulatie want mn hele cyclus is van slag! Moet ook zorgen dat ik minder stress ervaar op mijn werk. Ik ga iig aan beide hard werken!
Spes bona.. Sorry lees je bericht nu pas ( geen abbo) Maar wat vervelend zeg, van je cyclus.. Heeft t lang aangehouden? Een vrouwenlichaam is echt onvoorspelbaar... Zo had ik deze maand een beetje hoop, omdat m'n cyclus nooit langer dan 28 dagen heeft geduurd en ik enkele dagen van tevoren al wat roze spot.. Maar helaas.. Ja meid, stres heeft ook overal invloed op, dus wel goed om dat aan te pakken idd...! Mysteriousgirl.. Hoe is t verder met jou? Ik zit in middels weer in m'n vruchtbare dagen! Dus flink aan t werk, haha!