Hallo, Ik ben nog best pril zwanger, maar ik heb het gevoel dat mijn buik al groeit. Heb ook een best "vol" gevoel de hele dag.... Mijn broeken zitten best strak en normaal heb ik een super platte buik, maar nu is hij een beetje bol lijkt het. Iemand ervaring hiermee?
Bij mij kon je het met 12 weken al best goed zien. Ben van mezelf erg slank, en mijn broeken gingen al heel snel heel straks zitten Ook mijn strakke buikje was in no time verdwenen
Ik had ook snel een buikje. Misschien omdat het al de derde is maar met 5 weken zag ik al wat en kreeg me broek niet meer dicht.
Dat kan inderdaad komen door je darmen. Zeker 's avonds wordt de boel wat slapper en meer opgeblazen. Ook maken je darmen ruimte voor je groeiende baarmoeder en ze kunnen meer vocht vasthouden.
Gedurende dag groeit mijn buik van compleet plat naar -lijkt wel- paar maanden zwanger! ..Mn vriend stelde zelfs al voor om alvast maar wat zwangerschapsbroeken te kopen omdat ik zelfs mn joggingbroek amper kan verdragen.. en zoveel eet ik niet, ben zelfs afgevallen. Het zijn gewoon de darmen die opgeblazen zijn en flink aan het rommelen.
Jup, heb ik ook last van Ik heb gewoon alvast een zwangerschapsbroek gekocht... Zit een stuk comfortabeler
Ik heb nog broeken liggen van de vorige x. Ik draag veel leggings met rokjes of jurkjes en heb een joggingbroek (een hele grote) gekocht voor thuis.
Fijn om te horen dat ik toch nog niet gek wordt... Dacht al dat kan nooit....... Maar ben ik toch niet zo gek....hihihi... Afwachten maar wat de komende weken gebeurt... Ben zoooooooooo benieuwd