Kan ik toch zwanger zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daisy80, Mar 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daisy80

Daisy80 Lid

Mar 18, 2008
    6
    0
    0
    We zijn trotse ouders van een kindje van bijna anderhalf en ben na de bevalling weer aan de pil gegaan. Een moeilijk start met de ongesteldheid maar naar 4 maanden was alles weer oke en als t oude. Na de laatste pil van de strip ben ik op 10 februari 2008, bijna anderhalve week ongesteld geweest (erg lang voor mijn doen), omdat ik het normaal 2 a 3 dagen ben. Ik zou na het stoppen dus rond 9 maart weer ongesteld moeten worden, maar niet dus. Ik ben inmiddels wel weer begonnen met de pil (afgelopen zaterdag 15 maart). De menstruatie heb ik nog steeds niet, wel een zeurderig gevoel in mn buik (niet die pijn die ik heb als ik ongesteld worden moet), opgeblazen gevoel metname savonds kan ik mn broek niet meer dichthebben, zit niet prettig, ben erg moe en heb vlagen van misselijkheid ('s ochtens, smiddags. Ik heb afgelopen woensdag 12 maart en donderdag 13 maart getest en deze was negatief. Ik heb getest met een dipstick test van premon shop. Daar de test negatief was ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben, toch blijven die kwaaltjes. Ik heb ook gelezen dat als je maar lang genoeg denkt dat je zwanger bent, dat je vanzelf de kwaaltjes krijgen gaat... Dit is denk ik bij mij t probleem. Toch vraag ik me af wat ik eraan kan doen. Ben ik echt niet zwanger. Waar blijft de menstruatie? Zou het door stress / piekeren over wel of niet zwanger wegblijven? Moet ik nog een maand afwachten? Moet ik nog eens testen of een andere test proberen? Misschien vraagt u zich af waarom ik ermee zit, maar ik slik de pil. Kan dat kwaad stel dat ik toch zwanger ben?

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    er zijn genoeg vrouwen die door de pil heen zwanger worden en dus ook de pil al die tijd doorslikken tot ze er achter komen (waaronder ondergetekende bij de 2e) en kan je vertellen dat het verder voor het vruchtje geen kwaad kan, zodra jij weet dat je zwanger bent moet je natuurlijk gewoon stoppen met de pil,maar je hoeft je nu geen zorgen te maken...

dat je nog niet ongesteld bent kan verschillende redenen hebben, stress-griep etc etc, maar je zou natuurlijk ook langs de ha kunnen gaan en vragen of deze een bloedtest zou willen doen om op zw. te testen...

gr.smoekie

3. Daisy80

Daisy80 Lid

Mar 18, 2008
    6
    0
    0
    Ik heb net een test besteld en die komt morgen binnen als het goed is.

Ik wil die test even afwachten, is hij negatief dan wacht ik nog een maand. Wordt ik dan opnieuw niet ongesteld en opnieuw geen positieve test, dan maak ik denk ik een afspraak. Alleen wat duurt t wachten dan nog lang. Ik ga er wel vanuit dat t negatief is... maar zou ie toch positief zijn, is het zeer welkom. Ik bedoel onze eerste is nu 16,5 mnd, dus zal t 2 jaar zijn als de 2e zou komen.

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik zie dat je toch getest hebt en zwanger bent!
    Van harte gefeliciteerd!

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nou meid, van harte gefeliciteerd he, je ziet het de wonderen zijn de wereld nog niet uit he ;)

geniet lekker van je zwangerschap meid... :D

Share This Page