Hallo! Mijn zeer goede en lieve en altijd behulpzame vriendinnetje is afgestudeerd als verloskundige! Zij heeft mij erg goed geholpen in mijn zwangerschappen en ook bij mijn miskramen. Ik wil eigenlijk een bijzonder cadeau voor haar kopen. Ik heb haar al een keer een vliezenbreker gegeven met haar naam erin gegraveerd. Ze heeft nu haar uitzet compleet, inclusief verlos- en visitetas. Hebben jullie inspiratie voor mij, wat zou een leuk cadeau zijn? Mag gekocht zijn, mag ook best wel wat kosten (hoeft niet per se, ik vind het gewoon leuk om moeite te doen, of iets veel of weinig kost maakt me niet zoveel uit). Tevens ben ik handig op de naaimachien, maar ik neem eigenlijk aan dat een verloskundige gewoon haar eigen kleding draagt en geen uniform ofzo. Ik hoop dat jullie me willen helpen! Hartelijke groet, Ireen
hoi wat leuk dat je een kado wilt geven, dat zal ze wel waarderen. Origineel, die vliezenbreker met inscriptie. Als ze inderdaad haar hele uitrusting heeft dan zou ik het op ander gebied zoeken. gewoon iets wat ze leuk vindt. Een kookboek, met persoonlijk verhaaltje van jou erin? Een schilderij? Of iets maatschappelijk verantwoords, de meeste verloskundigen kunnen dat wel waarderen. Bijvoorbeeld een opleiding tot vroedvrouw bij Novib.(OxfamNovib - home) Of een boom met haar naam: International Tree Fund - Over het ITF En dan kun je misschien met je naaimachien een doek maken waarin een kindje wordt gewogen na de geboorte!( ter inspiratie: hippe weegdoeken.nl) Succes ermee! Mirjam
Nog even laten weten hier, het zijn toch niet de doeken geworden, toen ik er tactisch naar vroeg bleek ze al weegdoeken in hippe stofjes te hebben. Ik heb nu een zilveren hanger en kettinkje gekocht, de hanger is abstract, stelt een foetus in de baarmoeder voor. Bedankt voor je hulp!