kan ik vandaag al testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jaimy en remco, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Iedere zwangerschap is anders :D. Maar meis heb je wel 100% zeker een eisprong gehad? En weet je op welke dag?

2. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik merk niet dat ik een eisprong krijg, hoe kan ik dat wete:O ik wordt gek hier van:p

3. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Dan heb ik nog een vraagje: Dit is je eerste ronde he?

Ben je hiervoor nog aan de pil geweest want anders kan het natuurlijk ook zijn dat je cyclus langer is dan je dacht.
    Bij veel mensen duurt het lang voordat ze voor de 1e keer ongi worden.

En inderdaad kan het ook zijn dat je eisprong later is dan je dacht.

Succes!

4. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    nouh spanned allemaal, het is idd mijn eerste ronde nou ik ben toevallig wel vaker gestopt met de pil maar altijd netjes een cyclus van 28 dagen gehad, ik zeg natuurlijk niet dat dit keer niet anders kan zijn:p hihi, ik vind allemaal zo spanned. wordt er helemaal gek van bedankt voor al jullie reacties en als ik wat weet dan horen jullie het. zou wel mooi zijn voor de eerste ronde tog

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat je zomaar 1 cyclus overslaat of even een aantal maanden onregelmatig gaat menstrueren.

Om zeker te weten dat je een eisprong hebt kan je vanaf CD10 ovulatietesten doen. Als die positief is klus je en tel je er 14 dagen bij op and voila dan weet je zeker dat je een ei had.

Liefs

6. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ja dat zal ik zekker doen weet allen nu me cyclus niet want ben namelijk nog nie ongesteld word er wel beetje heel erg gek van. ben gister naar de HA geweest en die heb nog een test gedaan en die ook negatief dus ik zal idd wel niet zwanger zijn. op naar de volgende ronde. maar blijf het vaag vinden

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik gooi het helaas ook op ontpillen :(.... Dan maar duimen dat je menstruatie snel komt of dat je straks zwanger bent :D

Deel Deze Pagina