Whirlpool vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi dames,

Hier weer een vraagje, ik ben het huisje aan het opruimen (nesteldrang) en achter in het huis hebben wij een soort van sauna en een bad met whirlpool, omdat wij pas verhuist zijn stonden daar allemaal spullen in. Ik zei laatst tegen mij man dat ik die ruimte klaar ging maken omdat het misschien bij de eerste ontsluitingsweeen fijn kon zijn in het bubbelbad te gaan zitten. Zo gezegd zo gedaan, dus een hele leuke ontspannende spa achtige ruimte ervan gemaakt :) , dacht ik gisteren ik ga eens een badje maken, kaarsen aan etc. Ik zat in dat bad en toen de bubbels aan, maar mijn buik ging tuurlijk behoorlijk op en neer van die bubbels. Nu is mijn vraag, kan dit kwaad? Heeft iemand ervaring hiermee, het opvangen van de eerste weeen in een bubbelbad? Graag uw advies ;)

Groetjes San

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb ook een whirlpool.. en heb er vorige week ook lekker in gelegen,
    alleen volgens mij kan dat geen kwaad hoor..
    ik had ook af en toe de bubbels even uit omdat ik het zelf niet zo lekker vind..

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik kan je hierin geen advies geven... maar wat een luxe bij jullie thuis.. zou bijna jaloers worden!

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Poeh wat een luxe zeg !
    Nee hier geen whirlpool , alleen een klein simpel douchje

5. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Nee, dat kan geen kwaad hoor. Wij hebben ook een whirlpool, maar ik vind het niet lekker (oeioei). Maar je mag er zonder mankeren tot het eind van je zwangerschap gebruik van maken!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Sorry kan je niet helpen. heb niet eens een bad haha

7. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Wij hebben een hele grote jacuzzi en het kan geen kwaad dat gebubbel.

Waar je dus WEL op moet letten is; dat je eerst altijd het bad even laat lopen met heel heet water eer je de stop erin doet.

Ook moet je als ie lang niet is gebruikt of na elke vijf gebruikbeurten een dop bleek erin gooien water erbij en dan laten borrelen een kwartier lang. Of je moet er speciaal whirpoolreiniger voor gebruiken, ook 1 dop dan ook een kwartier laten borrelen.
    Die van ons blaast alle leidingen na gebruik zelf heel hard door dus blijft er geen stilstaand water in maar niet alle whirpools hebben dat. Dus vandaar dat je moet borrelen met bleek.
    Zo spoel je alle troep uit de leidingen en evt. stilstaand water.

Minste kans op legionella zo.

Deel Deze Pagina