Hoi dames, Ik heb een vraagje. Mn kindje is nu iets meer als 8 weken. Slik nu een maand weer de pil. Na de eerste ongesteldheid vd pil heb ik sex gehad met mn partner. De vraag is,,. Zou ik nu zwanger kunnen zijn? Heb veel afscheiding en steken in mn zij.. En t eerste wat mn man zei en waar ik ook steeds aan denk... Je bent tochniet zwanger? Du vroeg me af kan dat of heeft iemand dat meegemaakt?
Ik denk dat de kans klein is dat je zwanger bent, als je de pil slikt, en het nog zo kort na je bevalling is. Het zou in principe wel kunnen, maar als je enige symptoom pijn in je zij en meer afscheiding is, zou ik dat eerder aan wennen aan de pil, en al het hebben en houden na de bevalling wijten. Je lichaam verandert nog heel veel, niet zo gek als je je nog een beetje "zwanger" voelt! Maar je kunt altijd over een week een test doen natuurlijk... en als je de pilweek stopt voor de zekerheid moet je wel de komende week met condoom vrijen!
Je kunt heel snel weer zwanger zijn na je bevalling, ik loop met het levende bewijs in m'n buik. Maar denk dat de kans klein is aangezien je gewoon de pil slikt. Als je, zoals je zegt, een hele pilstrip hebt gebruikt en daarna pas voor het eerst weer sex hebt gehad is de pil veilig (voor 99% dan). Misschien voor je eigen gemoedsrust over een paar dagen een testje doen?
Ja inderdaad. Ik kijk even of ik Het vol houd Tot ik de strip op hem en de dag dat ik dan ongesteld zou moeten worden. Heb je kz gehad. En was na 2 weken weer aan de pil. Misschien omdat ik graag een 2de wil maar nog niet mag t komende jaar wat ik begrepen hheb. ..