oei wat een slecht humeur :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Pfff, vanaf mijn ei (nu 4dpo) en ik ben gewoon slecht te pas, kribbig, snauwerig, niet lekker in mijn vel pfffff, normaal duurt dat 2 daagjes net na mijn ei, nu dus al 4....niet echt gezellig bah, en ik weet niet wat ik eraan moet doen, iemand tips?
     
  2. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    een matras om je man heenbinden en een half uur lekker slaan? :D
     
  3. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    whahaha, hmm, weet niet of hij zich daarvoor wil lenen ;)

    Ik heb gewoon echt al 4 dagen helemaal nergens zin in, wil slapen en wachten tot het ochtend is, dat wil redelijk en vanaf de middag is het bagger bllllleeeeeegh!
     
  4. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik ken het gevoel wel, algehele mailaise zonder aanwijsbare reden.. Ik sleur mezelf dan meestal naar de sportschool en ga daar flink tekeer. Even wat endorfine aanmaken en uitzweten daarna lekker de sauna in en dan gaat het meestal wel weer wat beter. Ieder zijn ding natuurlijk maar probeer iets te doen wat je (normaal) echt leuk vind, misschien dat je er weer wat positieve energie voor terug krijgt. En anders gewoon lekker forumen :D

    Hier een grote blije energieknuffel !
     
  5. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    thank you!
     
  6. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Als ik in een erg slechte bui ben dan doe ik graag erg gezond. Ik eet dan namelijk rauwe wortels. Die crunch die je hoort als je moordzuchtig een stuk afbijt doet me dan echt goed, hehe.
     
  7. Suggar

    Suggar Lid

    29 jun 2007
    9
    0
    0
    zelfstandige
    Bij mij was chagrijnigheid het grootste zwangerschapssymptoom achteraf bekeken... Mijn vriend werd gek van mij en ik van hem.. voor mij sprak hij ineens japanees ipv chinees.........haha Ik heb pas laat positief getest.. pas vanaf dan heb ik weer "rust" gevonden... wist echt niet wat me overkwam ..........
     
  8. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    heb ik ook sinds vrijdag, baal er zelf van.
    Laat staan mijn ventje.....
    voel me somber, kan soms ineens uitvliegen en wil eigenlijk niet naar buiten, maar lekker binnen hangen.
    Ik vraag ook extra veel knuffels aan mijn ventje, krijg ik ze niet?( na al de 100ste knuffel van de dag) dan ben ik gelijk down.

    had ik maar een tip voor je, dan was ik er ook vanaf......
     
  9. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    nieuwe ochtend, nieuwe kansen! (zegt ze dapper....)

    Wel als het komt door zwangerschao neme ik het voor lief haha, maar dat weten we volgende week pas....

    Moordzuchtig omgaan met wortels, haha, ik ga het eens proberen ;)
     
  10. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ietsje beter al? Het zou natuurlijk mooi zijn als het een zwangerschapskwaaltje zou zijn. Ik wil ook best 9 maandne sjaggie zijn voor het goede doel :D Anders toch maar een zak wortels?
     
  11. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    tsja, ik durf er bijna niet op te hopen en iets in me zegt met alle zekerheid dat et raak is, eigenlijk vanaf mijn eisprong al, heel apart, heb het ook tege ijn vriendin verkondigd, ben gewoon zwanger punt, dus benheel benieuwd.

    Wat ik wel op vind vallen is dat ik al last heb van mij onderbuik sinds mijn ei, soms ongi-achtige krampjes, of uitstralend naar mijn lief, of beetje branderig gevoel, of alleen maar een ''aanwezig'' gevoel, maar goed, zal mezelf wel weer gekmaken ;)
     
  12. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    OOOh majkuh dat gevoel is zo herkenbaar! Ik durf het zelf bijna niet uit te spreken maar dat gevoel in mijn buik he. Something's happening down under. Sinds mijn (vermoedelijke) ei en bijbehorende klussessies heb is het gebiedje baarmoeder en omstreken echt zo nadrukkelijk aanwezig.

    Helaas nog even wachten met testen maar ik hoop zo dat je gevoel juist is. Ik blijf je volgen ;)
     
  13. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    he michelle, zie dat we bijna op dezelfde dag onze NOD hebben, mijn banner telt tot dag 28, en ik moet altijd op dag 29 ongi worden, dus volgende week zondag en jij?

    hoeveelste ronde is dit voor jou?
    Mijne de eerste, nu 3 maanden ontpilt en meteen regelmatige cyclus, wel laat ei, altijd dag 16,17 of 18
     
  14. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Het is voor mij echt mijn allereerste ronde, wat alles betreft. Ik heb ruim een half jaar yasmin geslikt. Ik ben daarna 1x nog ongesteld geworden van de pil en nu dus alles op de gok. Heb mijn oude cyclus van voor Yasmin aangehouden en die was ongeveer 24 dagen. Ik was er nooit zo mee bezig maar met terugtellen uit een oude agenda kwam ik zo op het gemiddelde. Ik heb volgens mij wel mijn ei gevoeld en ben druk klussende geweest. Nu sinds een dag of 5 dat rare buikgevoel. Het kan dus van alles zijn en ik reken er echt niet op dat ik nu zwanger ben maar ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig. Ik wil maandag 1 sep gaan testen, 1 dag na NOD als het goed is. Kortom ik verwacht er nog niet te veel van maar kan het gevoel in mijn buik ook niet goed thuisbrengen. We gaan het allemaal meemaken:D
     
  15. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, leuk, ik had ook Yasmin!
     

Deel Deze Pagina