dringend op zoek naar ervaring!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cin82, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    #1 Cin82, 21 jul 2014
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
    Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb vanaf afgelopen maandag 14/7 wat spotting. Dit was heel minimaal. Deze spotting heeft geduurd tot afgelopen zaterdag 19/7. Normaal gesproken heb ik ook spotting voorafgaand aan mijn menstruatie, maar dit is dan maar 2 of 3 dagen. Nu was dit dus 5 dagen. Op zaterdag 19/7 heb ik dan toch eindelijk mijn menstruatie gekregen. Zoals altijd de eerste dag flink donker bruin bloed, maar ook helder rood er tussen. Dit is voor mij normaal. Tweede dag goed helder rood bloedverlies gehad. Echter, dit was alleen in de ochtend. In de middag, avond en nacht geen bloedverlies meer gehad. Tot deze ochtend. Toen had ik heel helder rood (lichter dan normaal) met wat slijm bij het afvegen. Verder weer niks gehad op wat donker bruine spotting na. Herkend iemand dit? Voor mij is dit namelijk helemaal nieuw en onbekend. Sorry voor alle details maar ben erg benieuwd of iemand weet of dit iets te betekenen heeft???

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Dit lijkt mij gewoon je menstruatie. Je hebt ongeveer 8 dagen spotting/bloed gehad dus lijkt me vrij normaal.

Je hoeft niet iedere maand evenveel bloed te verliezen, ondanks dat het misschien maanden wel hetzelfde is.

3. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    He ukkie1985, bedankt voor je reactie! Jij vind het dus normaal? Ik heb dit nog nooit gehad dus begon me al een beetje zorgen te maken dat het iets te maken zou hebben met vruchtbaarheid of zo. Heb dit nog nooit zo gehad. Normaal altijd wel minstens 2 dagen redelijk veel helder rood bloedverlies. Dacht ook dat je dan pas van een menstruatie mag spreken? Tenminste dat heb ik ergens gelezen.

4. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    het kan idd zomaar ineens afwijken. wat voor de een een normale menstruatie is zeer verschillend net als de lengte van je cyclus (28 dagen is een gemiddelde) ik heb overigens gehad dat ik net aan 1,5 dag menstrueerde (na iedere zwangerschap werd het steeds minder was ik eerst ruim 5-6 dagen behoorlijk na mijn eerste was het net aan 4 dagen en na de tweede hooguit 1,5tot 2 dagen. en toch ondanks korte menstruatie een derde.....benieuwd wat het nu wordt.
    mocht j enu heel erg twijfelen kan je altijd een goedkoop testje ertegen aan gooien (action heeft hele goedkope maar ze zijn ook goed)

5. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Hallo Flowerpower, ik ben sinds maart dit jaar getopt met de pil. Heb daarna een (voor mij) normale menstruatie gehad met min. 2-3 dagen redelijk veel bloedverlies zonder onderbreking. Dacht niet zo zeer dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn, maar dacht dat dit misschien een teken zou zijn dat ik minder vruchtbaar ben of zo. Misschien dom gedacht. Ik weet het niet.

6. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Klinkt gewoon als een vreemde menstruatie, heb zelf ook tussen door 1 of 2 dagen bijna tot helemaal geen bloed in met menstruatieweek. Geen zorgen heeft al helemaal nix te maken met je vruchtbaarheid

7. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Jabinca, dank je! Dat stelt me weer gerust. En fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Je wordt zo snel onzeker als er even iets afwijkend is dan dat je gewend bent.

8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jup, dat heb ik net zo hoor maar sinds een dikke maand eindelijk wat rust in gevonden. Probeer te genieten van alles wat je nu hebt en ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn :)

9. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    dankjewel! ik wens voor jou hetzelfde!

Deel Deze Pagina