Ben ik gek of zie ik in de verte iets .... afgelopen dagen heel raar bloedverlies gehad, eerst bij het afvegen bloed verlies dit was 3 x, daarna 2 dagen 1 maandverbandje in gehad weinig maar ik dacht ongie.. dag erna niks meer en nu al 2 dagen bij het afvegen wat bloed .. op de test lijk ik iets te zien maar ben bang dat ik te graag lijntjes wil zien.. heb gevoelige borsten en me darmen rommelen meer heb spatischedarm dus gaat bij mij al niet zo lekker moet nu zelfs 3 x naar wc om grote boodschap te doen.. Kan iemand me helpen??? : Banner klopt niet :
ik weet niet of ik die 2 dagen kan rekenen als ongie... mijn cylus is niet altijd hetzelfde tempratuur niet en ovulatietesten doe ik ook niet aan en die 2 dagen had ik maandag en dinsdag.
Ik ook helaas niet maar die testen geven ook wel hele smalle lijntjes en dat willen mijn ogen vaak niet zien
Nou dan ben ik de enigste die wel wat lijkt te zien via mijn laptop, via mijn telefoon ook niet.. morgen nog eens testen?
ik zie ook heel vaag wat indd maar weet niet of ik dit serieus kan nemen ... over paar dagen weer testen.