rare test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elke, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    heb hier juist een testje gedaan en het leek erop dat er 2 streepjes verschenen, paar minuten nadien streepje weg. Zou ik te vroeg getest hebben? Moest niet echt plassen als ik de test gedaan heb

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Volgens mij verdwijnt het streepje niet na een paar minuten, de meeste testen zijn gedurende 10 minuten af te lezen.
    Heb je wel voldoende geplast? Je moet vaak 5 seconden over de teststrip plassen of even in een potje met urine houden. Misschien dat hij niet verzadigd genoeg was?

Het beste kun je ochtendurine nemen, omdat dit vaak geconcentreerd is. Misschien over 2 a 3 dagen weer een test proberen.

Groetjes Saskia

3. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    ik denk dat ik niet genoeg geplast heb aangezien er eerst niets verkleurde en dan nog wat geprobeerd te plassen en dan pas is de test beginnen lopen. Als je verstaat wat ik wil zeggen.

4. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    haj ik heb dat ook een x gehad. En was helemaal blij maar daarna verdween die. Maar dat licht aan de test in een fout in de test je kan beste een digitalen halen zijn er duur maar die kan je goed vertrouwen. suc6 meid

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Als je eerst te weinig geplast hebt, dan heeft het geen nut om nog wat erbij te plassen, omdat de teststrip al wat urine heeft opgenomen en het absorptievermogen vrijwel weg is.
    Normaal raden ze aan om 3 dagen te wachten met een nieuwe test, maar als jouw test gewoon mislukt is, dan zou ik morgenochtend al een nieuwe test doen.
    Groetjes Saskia

6. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    welke test was het en heb je er geen foto van ?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doe voor de zekerheid een nieuwe.
    Plas deze keer in een potje en meet het dan, dan weet je zeker dat je test goed hebt uitgevoerd.

ALs de cotrolestreep verschijnt heb je de test wel goed uitgevoerd....

Ik zou het nog eens proberen.

ELmo

Deel Deze Pagina