Wie heeft er wel eens Provera geslikt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MeiNoNa, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Heeeej dames..

Na de curettage van 24 januari is mijn cyclus helemaal de weg kwijt. Ik ben 29 februari ongesteld geweest en daarna bleef het weg. Ik loop nu bij een gynaecoloog en waarschijnlijk heb ik geen eisprong. Ik heb geen PCOS en mijn baarmoeder en eierstokken zien er perfect uit, dus niks zou een zwangerschap in de weg moeten staan. Maarja.. geen ei = geen zwangerschap.

Ik heb Provera mee naar huis gekregen om een ontrekkingsbloeding op te wekken. Ik ben daardoor op 12 juli 'ongesteld' geworden en de bloeding heeft 10 dagen geduurd (tot 21-07). 6 dagen geen bloeding meer gehad en vanmiddag had ik ineens bruine afscheiding. Net weer naar de wc geweest en toen lag er in de wc een bruin/roze propje afscheiding en bij het afvegen ook iets roze.

Ga ik nu wéér ongesteld worden? Of is dit normaal na Provera gebruik? Ik hoop dat er iemand is die dit herkent. :) Thnx alvast!!

2. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik heb Provera gekregen omdat mijn cyclus na de bevalling niet weer op gang kwam. Toen een doorbraak bloeding gehad en daarna herstelde mijn cyclus zich weer. Zoals jij het omschrijft komt mij niet bekend voor. Misschien voor je gemoedsrust even weer contact opnemen met je gyn?

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En ben je ongesteld geworden?

Ik herken je verhaal wel. Ik had ook geen eisprong en ben ook toen begonnen met Provera etc. Uiteindelijk heb ik hormooninjecties gekregen en konden ze met een inw.echo zien of er een eitje ging groeien. Het duurde allemaal lang, maar ben toch zwanger :)

4. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Heeej..

Ja.. ik ben écht ongesteld geworden. Zaterdagavond al. Eerst nog een paar keer bruin verlies bij het afvegen, daarna kwam er al wat roze bij en op een gegeven moment echt veel bloed met zelfs kleine stolsels. Wel irritant, want ik had al een ontrekkingsbloeding van 10 dagen, 6 dagen had ik niks en vanaf zaterdag dus weer ongesteld.
    Ik hoop dat het een goed teken is en dat mijn lichaam nu écht aan het herstellen is van de curettage.

Ik heb in januari namelijk een curettage gehad omdat ik een MA had van een tweeling. :( Sindsdien is mijn cyclus helemaal de weg kwijt. Dus ik hoop dat mijn cyclus nu weer normaal gaat doen, ook al verwacht de gynaecoloog niet dat ik dit jaar nog zwanger zal worden. We zullen zien!! :)

Liefs..

Deel Deze Pagina