Lieve meiden, Kunnen jullie me helpen!? Ik heb met 8 weken en 3 dagen een miskraam gehad. Een week daarvoor een mooie echo mét kloppend hartje dus helemaal beduusd ervan. Nu heeft mijn lichaam zelf het vruchtje afgestoten en ben ik inmiddels naar de gyn geweest die dmv een echo heeft gezien dat m'n baarmoeder goed leeg was. Nu heb ik gevraagd wanneer ik weer zwanger mag raken. Net als bij het stoppen met de pil raden ze 1 menstruatie afwachten aan. Eerlijk gezegd zou ik het geweldig vinden om meteen weer zwanger te zijn. Ik was na het stoppen met de pil in ronde 2 al zwanger! We waren er gelijk voor gegaan want ik stop niet met de pil om vervolgens met een condoom verder te gaan. Enige wat niet handig was, zou het tellen zijn maar ja.. daar heb je echo's voor. Mijn huisarts zei ook dat je er meteen voor mag gaan na het stoppen met de pil. Maar wat moet ik nu doen na de miskraam? Toch een menstruatie afwachten enkel voor de telling (die ook dmv een echo duidelijk wordt) of heb je grotere kans op wéér een miskraam als je meteen zwanger wordt. Hellup En voor iedereen die ooit een miskraam heeft gehad; sterkte! Ik vond het echt verschrikkelijk en hoop het nooit meer mee te maken. Liefs Inkie
He Inkie, Klote he een miskraam! Ik heb 10 weken geleden een miskraam gehad met 6,5 week, spontane miskraam. Meteen daarna zijn we weer begonnen mer 'klussen' en morgen is dat alweer 4 weken (zou ik normaal ongesteld moeten worden) maar ik houd rekening met 6 weken. Maar ik heb toch nu alweer gevoelige tepels en een raar gevoel in mijn onderbuik, wil zo graag geloven dat het zover is.....maar ik zou als je eraan toe bent gewoon weer proberen x
ik zou er gewoon voor gaan , hebben wij ook gedaan na bbz , bij mij duurde het 5,5 week voordat ik weer ong was , helaas is het bij ons nog niet gelukt om weer zwanger te raken ........ Hou wel in je gedachte dat je lichaam je erg voor de gek gaat houden , ik heb al 3x gedacht dat ik weer zwanger was , omdat ik allerlei zs-kwaaltjes had, maar 3x niet raak ............... veel sterkte met verlies van jullie vlindertje ! Als je zin hebt om bij ons topic te komen kletsen (zorgjes na miskraam , bij clubs in ve vlinderlounge ) zijn jullie van harte welkom , je kunt er alles kwijt en vaak gaat het ook nergens over , ook wel prettig als je een xtje kan lachen ..... veel liefs m@rjon
Wat fijn dat je hetzelfde mee hebt gemaakt. Ja, niet letterlijk natuurlijk maar voel me zo alleen in m'n verdriet! Fijn dat ik hier lotgenoten heb. Dus je bent er wel meteen voor gegaan? Ik wil dat eigenlijk ook maar... ben ook kei bang dat er weer een teleurstelling komt. Ik had wat bruinverlies dus liep continu heel krampachtig met een papiertje te controleren de hele dag. Word je ook gek van hoor.. En ik vind het wel fijn dat dat nu voorbij is.. Tevens ben ik druk aan het solliciteren. Maar ik vond zwanger zijn zó geweldig.. Geloof jij dat er nu een sterretje aan de hemel staat en dat dan onze kleine puk is? Ik vind het zo raar allemaal.. Is er geen risico dat je weer een miskraam krijgt als je meteen zwanger bent? Aan de ene kant lijkt het me wel fijn om direct weer zwanger te raken want dan ben je denk ik al best even een eindje omdat je niet weet wanneer hierna je cyclus weer begint. Ik zou het leuk vinden contact te houden als jij dat ook wilt. Ik heb hier ook meiden op m'n hyves en msn. Dat was in de tijd dat ik zwanger was.. ik meld me nog steeds op ons leuke forum van toen maar het is ook best confronterend. xx inkie
hoi Inkie, wat naar dat het ook voor jou afgelopen is zeg! Ik zit hier in afwachting van een miskraam, wij hebben gisteren met 8wk6dg ook te horen gekregen dat er geen hartje (meer) klopt. Echt een groot verdriet. Temeer omdat wij heel moeilijk zwanger raken en het nu met ICSI wel gelukt is. Sterkte ermee!
He Inkie, Tuurlijk houden we contact onze sterretjes staan aan de hemel, kunnen we elkaar weer bijpraten en steunen met goede raad....ik hoop zo dat ik meteen weer aantel.... En Annemerie, heel veel sterkte, helaas weten wij allemaal wat je meemaakt! Dikke Kus!
Ja, het valt niet mee.. ik weet het. Mijn lichaam heeft het vruchtje zelf afgestoten zaterdag en bij de gyn was m'n baarmoeder helemaal leeg. Wij hebben wel al een mooie echo gehad mét kloppend hartje en daarna... geen kloppend hartje meer. Vreselijk. Heel veel sterkte ermee. En als je wat kwijt wilt, dan meld je je maar. Je mag ook m'n msn als je dat zou willen... dan stuur maar even een PB. Kus van Inkie
En het erge is er is geen dag voorbij gegaan sinds mijn miskraam dat ik niet op het internet zit. Alleen maar om te kijken wanneer iedereen weer aantelt na een miskraam, en soms duurt het wel een jaar......dan wordt ik echt gek! Maar ik kan het niet laten en dus besloot ik hier maar eens te kijken of er meiden zijn die hetzelfde doorgaan....vind het fijn om te praten met mensen die hetzelfde hebben..... Maar ga je ervoor of ben je er nog niet aan toe? x
ik heb gezegd, ook toen ze tegen ons zeiden na de pil, wacht een menstruatie af... dat ik niet ineens uit ga kijken want stél ik ben zwanger... Ik laat de natuur z'n gang gaan.. tenslotte heeft zij ook bepaald dat we onze kleine al vroeg verloren zijn. Wat ik wél eng vind; is de kans op een miskraam hoger als je dírect weer zwanger bent.....
Ook ik heb een mk gehad. Heb afgelopen dinsag Cytotec ingediend gekregen, omdat het niet vanzelf doorzette. Daarna is het echt heel snel gegaan. Vanmorgen had ik de controle en het was mooi schoon. De gyn raadde mij aan om in elk geval de eerste ongesteldheid af te wachten, zodat je lichaam dan voldoende is hersteld. Ik wil het graag daarna weer proberen.. Maar ik wil dit nooit meer meemaken, wat een ellende... Liefs
Inkie, Ik heb dat ook gelezen op internet, maar ook het tegenovergestelde, als je direct weer zwanger wordt heb je evenveel kan op een miskraam als daarvoor, dus daar ga ik dan maar vanuit. Verder heb ik nog een vervelend probleem, heb elke maand bijna een infectie daar, dus daar moet ik dan weer medicijnen voor gebruiken en dat vind ik echt niks! Maar volgens de huisarts kan het geen kwaad.... Nu maar weer afwachten....x