Hallo, Ik heb een vraagje: ik ben pas ongesteld geweest, verloor een dag of 5 bloed, daarna 2 dagen niks aan de hand en vanaf dag 8 tot en met nu heb ik last van een gelige afscheiding met wat bloed soms erin en dat ruikt niet echt aangenaam en dan zeg ik het heel voorzichtig... Zijn er dames die dit herkennen en wat was er toen aan de hand? (vanaf gister heb ik ook stekende pijn in mn onderbuik overigens) Ik moet begin januari terug naar de gyn en dan zal ik het ook bij hem opgooien, maar ik ben benieuwd of het herkenbaar is... Liefs, Jorietje
Klinkt als een infectie. Tenminste, dat wordt gezegd als het onaangenaam ruikt. Ik zou even een bezoekje aan de huisarts plannen.
Ik herken het niet, maar volgens mij is dat niet goed Ik zou als ik jouw was even de dokter bellen en niet wachten op de gyn. Succes.
misschien een beetje een rare vraag, maar ruikt het naar rotte vis? Dan zal het waarschijnlijk een infectie zijn. Even naar de huisarts, dan krijg je medicijnen Als ik jou was zou ik niet wachten op gyn, maar je je misschien nog een paar weken voor niets druk. suc6
Nee t ruikt niet naar rotte vis.... Maar ik heb gister en vandaag geen last meer gehad, dus misschien had het met mn ei te maken ofzo... Ik verlies nu ook helemaal geen slijm meer.. Ik wacht t nog even af, als het weer terugkomt, onderneem ik actie en anders gooi ik het de volgende keer bij de gyn op... Vrouwenlichaam zit raar in mekaar