ligt eraan wanneer je je eisprong hebt gehad.. je raakt niet in 1 keer zwanger..kan wel, maar die kans is heel klein..de meesten zijn een jaar bezig voordat ze zwanger worden.. ik ben in maart gestopt met de pil..en zit nou zelf in de 2e ronde..dus voor mij is het ook maar afwachten...! succes.!
Gemiddeld is de kans per maand 20% De meeste worden binnen een jaar zwanger...sommige hebben het geluk om meteen zwanger te zijn. Dat is zeker een mogenlijkheid
het is afwachten dan.. ik heb wel elke keer steekjes/ krampjes in me onderbuik aan de rechterkant en in het midden in me onderbuik. kan dat komen doordat ik met de pil ben gestopt of?
ja denk het wel.. want toen ik gestopt was met de pil, kreeg ik allemaal zwangerschaps symptonen.. je hoort het wel veel meer.. dus ik denk dat het door het ontpillen komt helaas..
erg is dat hea.. over 11 dagen heb ik mijn eisprong weer.. en het duurt vet lang volgens mijn doen..hihi kan mezelf wel opvreten..
ik over 5 dagen dan heb ik me eiersprong... haha en ik weet wat ej bedoelt het wachten duurt dan zo lang hahah
zal allemaal wel goed komen denk ik haha zat net even te kijken de inesteling is een dag voor me verjaardaG hahaha