Oh geweldig zeg Dat klinkt zo mooi! Mag ik vragen hoe dat gaat met je leeftijd? Huis, geld, man etc? Alleen als je het wilt vertellen hoor.
geld blijft een isseu op deze leeftijd,maarwe redden ons en liefde is er in overvloed,we hebben een blij mannetje van 15 maanden met een lekker exentriek karakter,ik hoop dat de volgende weer zo'n lekker ding word
hoi hoi ik was ook net een maand 20 toen ik zwanger was van mijn eerste en wel gepland! nu gaan we voor een 2e ik vind het geweldig om een jonge moeder te zijn!
Nog 1 vraagje: Maakt t uit welke test ik doe? Qua merk? Ik ben er niet echt bekend mee.. weet dat t in de gebruiksaanwijzing verder wel staat. Is in een bakje doen en dan tester erin houden het slimste? Bedankt Liefs
ik vind mat care wel goed,...al testte deze pas na 16 dagen positief bij bij,en clearblue ook wel,verder hoor ik goede dingen over de huismerktesten,denk aan etos,kruidvat,apotheek...
Oh okee.. dan ga ik denk ik voor de etos of kruidvat ofzo. Nu kijken wat voor een bakje ofzo Beetje vaag maar goed haha. Erop plassen lijkt me lastig.
ik plas gewoon in een glas die ik eerst met heet water omspoel,....wel een die nooit gebruikt word natuurlijk,het is toch een vies idee...
je plas opvangen in een plastic bekertje ofzo hier ook een jonge mama 20 toen ik beviel van me eerste en al een jaar super druk aan de klus voor een broertje of zusje
Hier ook een jonge mamma! Bewust gekozen om zwanger te raken en bevallen van een mooie dochter wat een engeltje gebleven is. Toen was ik 20 nu ben ik 21 en heb zoveel liefde in me om voor een broertje of zusje te gaan voor mijn dochter. Ben wel beniewd hr!