ik ben de laatste week veel moe (ben normaal nooit moe) heb anders energie genoeg zelfs als ik naar bed ga ben ik niet echt moe. nu kan ik s'morgens of s'middags weer een dutje doen. ik heb vanmorgen een drukke ochtend gehad en rond de middag werd ik duizelig, als ik even op de bank ga zitten dan zakt het weer maar ik voel wel dat ik rustig aan moet doen. wie heeft er ook wel eens last van duizeligheid en heeft iemand een tip wat ik eraan kan doen.
Middagdutjes doen, niet te snel opstaan als je zit of ligt, niet te heet douchen ehmm als ik nog wat bedenk hoor je het nog
Had ik ook me vorige zwangerschap! Ik kreeg de tip het rustigaan te doen en naar me lichaam te luisteren! Dus.... Groetjes en suc6! Marjo
dit had ik ook heel erg in het begin van mijn zwangerschap. lekker rustig aan doen en vroeg naar bed.
dankjewel voor jullie snelle reactie's zal het een beetje rustig aan doen kan nu niets anders doen als te luisteren naar mijn lichaam.
Duizeligheid had ik ook heel veel tijdens mijn zwangerschap hiervoor had ik altijd druivesuiker op zak. dan zakte het weer heel snel bij mij!
Hoi, ik heb hetzelfde als jij, kan wel een winterslaap houden....ik ben ook regelmatig duizelig, vooral als ik honger heb, dus regelmatig eten en inderdaad rustig aan doen, dat werkt het beste! Succes! Liefs, Angela
Ook ik ben extreem moe, al vanaf 2 uur 's middags, beetje zitten gapen en verlangen naar een bank vol kussens. Met een fulltime baan is dat een tikje lastig, dus daarom doe ik 's avonds gewoon eigenlijk niks. Normaal heb ik onwijs veel energie, ik sport ontzettend veel en zelfs daar heb ik nu niet eens echt zin in. Is ook niet erg want ik geniet toch onwijs van het feit dat ik nu in verwachting ben en zorg ervoor dat ik fit blijf.
ik ben nog steeds duizelig ( als ik te veel doe in 1x), en erg moe. Ik zou zeggen: Geef eraan toe. Qua sporten, dat heb ik nu op een laag pitje gezet, vinden mijn paarden niet erg nu met dit weer. Doe wat je lichaam vraagt, dan gaat het beter. Tip: voordat je opstaat, zorg dat je evt. crackers o.i.d. bij bed heb staan, at je dat rustig kan opeten, en dan langzaam opstaan. werkt bij mij uitstekend!