Kan ik zwanger zijn? Please help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Darling, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Ik snap dat het eng is... tis ook best raar de eerste keer (zelfs als je aan het proberen bent voor een kleintje)... vond het ineens allemaal zo echt!

Maar nee, de kassameiden zeggen en vragen niets.. behalve of je er een tasje omheen wilt :)...
    Gewoon doen, valt best mee hoor! En wat de uitslag ook is, dan ben je de onzekerheid kwijt..

Laat je het even weten? We leven met je mee

2. Darling

Darling Lid

23 sep 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat jullie meeleven, dat doet mij goed.

Ik zal er morgen 1 halen en dan zal ik het vertellen.
    Ik denk toch dat het niet zo is, maar wie weet. Om mij uit mijn onzekerheid te halen.

3. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    volledig met jou akkoord ik denk dat ook doe een test en al die willen te vroeg testen het is beter te wachten tot nod

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Je schrijft dat je 6 weken geleden stopweek hebt gehad die normaal verliep, maar 4 weken later geen stopweek. Dus het zou kunnen komen door de hormonen van de pil.
    Heb dat een keer gehad. Deed eenmaal per drie maanden een stopweek en heb toen een keer in de maand daarna zoveel zwangerschapssymptomen gehad! Huisarts zei dat het door hormonen kon komen. Heb toen dus eerst test gedaan. Doe dus een testje is die negatief dan maak je pilstrip af tot aan je stopweek.
    En ja, toch die pil wat vaker innemen op juiste tijd. Niet alleen om niet zwanger te worden, ook om die hormoonschommelingen tegen te gaan.

5. Darling

Darling Lid

23 sep 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier al lang niks van mezelf laten horen en dat zou ik wel doen;)

Ik heb mijn stop week vorige week afgewacht.. maar werd niet ongesteld.
    Ik heb een testje gedaan en ben wel degelijk zwanger!
    Ik heb de pil ook érg slecht geslikt, door stress enz. vaak vergeten, en dat al een paar maanden lang.

Helaas vindt mijn vriend het niet zo leuk :(

Maar ik ben er heel erg blij mee bedankt iedereen voor het medeleven...

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gefeliciteerd meid!! Gun je vriend even wat tijd... Hij is nog even in shock denk ik! :)

7. Darling

Darling Lid

23 sep 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!

ik kon die 2 voor 5 testen bij kruidvat niet vinden dus heb andere van kruidvat gekocht. Ik dacht; nu weet ik zeker dat ik iig niet zwanger ben.

Wat ziet mijn oog? 2 streepjes!! Ik schrok me kapot! Meteen nog een gekocht;)
    Wist echt niet wat ik moest doen enz. Dat was zaterdag.. maar nu heb ik sindsdien mijn vriend niet gesproken :(

Maar ik ben er blij mee :) Ik ben nog maar 20 maar dat geeft niet!

8. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hey meid!

Gefeliciteerd denk ik!
    Ga aub wel met je vriend praten. Weet hij dat je de pil vaak vergeen bent? Misschien is hij bang dat je het expres gedaan hebt? Geef hem in ieder geval even tijd. Is best schrikken als je het niet verwacht (maar dat weet je zelf inmiddels ook)

Fijne zwangerschap gewenst!

9. Darling

Darling Lid

23 sep 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dankjewel.:)

Mijn vriend die weet dat ik het vaak ben vergeten, maar ja dat is ook niet zo slim van mij natuurlijk.

Ik ga er iig lekker van genieten! En als ik een vraag heb dan weet ik jullie te vinden. ;)

10. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @Darling: gefeliciteerd dan meid! Heb niet alles teruggelezen, maar je hebt wel een vriend die je hierin gaat steunen? Omdat je schreef dat je het nog niet verteld had.
    En ja, als je de pil vergeet heb je kans om zwanger te worden....dat is geen nieuws.
    Succes met alles en vragen en antwoorden zijn er een hele hoop op dit forum.

Deel Deze Pagina