Ik heb een rare vraag, ik ben in februari gestopt met de pil micrgynon 50, daarna gewoon ongesteld, 2de keer was na 31 dagen, daarna steeds om de 24 dagen, maar de laatste 2 keer was het heel minimaal, nu moest ik 6 augustus weer worden maar bleef uit, test gedaan negatief, 9 augustus weer negatief getest, 10 augustus ongesteld nou ja beetje bruin slijmerig spul, vanmorgen iets meer maar nog steeds slijmerig. Nu heb ik al 2 maanden het sterke gevoel dat ik zwanger ben, heb honger moet ontzettend vaak plassen, veel haaruitval, sterke reuk, grotere tepels met veel bultjes erop en zelfs druppels melk uit 1 tepel, s avonds vaak last van borrellende buik en af en toe steken in de lies en buik en rug. s morgens soms misselijk en vaak duizelig en hoofdpijn. Nu zag ik gister ook een streepje lopen van mijn vagina tot iets onder mijn navel, zou het kunnen dat ik toch zwanger ben of is er heel iets anders aan de hand, ohja heb het ook ontzettend vaak heel warm dan breekt het zweet me uit, en ben snel geirritteerd. Hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes marlies
HOi marlies, Laat even een test doen bi je huisarts hij kan ook je bloed onderzoeken op zwangerschap. je klinkt wel zwanger..... Imke