hallo allemaal ik zit met het volgende, ik heb 21 aug jl. mijn spiraal latern verwijderen omdat hij niet beviel. en toen heeft de gyn mij de pil voor geschreven. nou werd ik vrij snel ongi op de 22, maar nu was ik niet zo netjes met de pil, want ik kon er maar niet aan wennen dat ik dat ding weer in moest nemen en was dus ook niet stipt, met het nemen van de pil en ben hem in 2 weken tijd 4 keer vergeten, nu had ik de ha gebenld over wat te doen. ik moest gelijk stoppen met de pil en wachten op mijn ongi, en zodra die kwam weer opnieuw met de pil beginnen, maar ik ben tot op heden nog niet ongi en voel me anders als anders, een beetje het gevoel van maagzuur (niet extreem) wat tintelende (.)(.) en ik lag gisteren avond op bed en was wat misselijk. is er een kan dat ik toch zwanger ben? PLEASE PLEASE HELP ME! *Edit moderator: titel aangepast. Alleen hoofdletters staan schreeuwerig en titel moet duidelijk zijn*
Als je seks hebt gehad dan kan dat wel natuurlijk, maar ik denk dat de kans klein is. Het is toch helemaal niet zo gek dat je nog niet ongesteld bent? Als je de 22e als eerste dag van je cyclus neemt zit je nu op dag 24 van je cyclus. een cyclus van 30 dagen is ook nog heel normaal, ik zit nu op dag 34. Het enige dat je kunt doen is afwachten en eventueel over een week een zwangerschapstest doen.
maar als je aan de pil zit en je stopt met de pil dan hoor zoizo 3 dagen daarna ong te worden zoniet dan zegt de ha altijd doe maar een testje en met de pil heb je een syclus van 28 dagen 21 dagen pil en dagen rust
maar kan ik nu al testen dan? heb over 4 dagen pas mijn nod. enzo ja welke test kan ik dan beter halen
zou idd gewoon testen dan weet je meer. weet van een meisie die hem wel genomen had maar waarschijlijk iest mis is gegaan (gespuugd of diaree geen idee)en die was toen al zwanger . dus als je het op de "juiste dag vergeten bent en ook nog eens sex gehad hebt is er een kans natuurlijk.
hoi allemaal ik heb net ff snel een test opgehaald en uiteraard ook een paar via het net besteld net een cb gedaan, en heeeeeel licht een plus de foto staat in het album graag jullie mening
ja ik zie een streepje ! gefeliciteerd! zoals jou foto er uit ziet ziet mijn test er ook uit maar krijg hem niet zo op de foto het licht weerkaatst er op (zie album)
Aangezien je aan de pil bent weet ik niet of het wel de bedoeling is dat je zwanger wil worden?! Ik weet niet of een felicitatie op zijn plek is maar ik denk wel dat je een positieve test hebt. Succes! (en toch een kleine felicitatie!)
een derde is altijd welkom hier maar het was niet gepland. Als het goed is krijg ikmorgen de testen die ik vandaag heb besteld op het net van sensitest, en dat test ik gelijk weer even, heb er 3 besteld dus kan ik eind van de week nog eens testen. ik hou jullie op de hoogte.
hallo allemaal nou ik heb de testen over de post gekregen en gedaan, maar ik zie maar 1 streepje. ik vind dit heel erg raar van die van gisteren de cb die gaf licht een plus en deze zegt nega. wie heeft hier ervaring mee? graag jullie mening
nou mensen ik heb een test bij de huisarts laten doen en die is negatief , dus helaas ben niet zwanger, maar als mijn menstruatie er over 2 weken nog niet is moet ik opnieuw laten testen . dus het is nog steeds afwachten .