Mijn laatste ongi was 27 augustus. volgen alle schema's had ik mijn vruchtbare dagen van 7 sept tot 11 sept en 10 sept mijn eisprong. Nu heb ik ongeveer 4 a 5 dagen later allemaal lichte steken in mijn linkeronderkant, licht misselijk heel de dag, lage rugpijn (dins. nacht zo erg dat ik niet wist hoe te zitten of liggen), gevoelige borsten en tepels. moet een woe pas ongi worden, maar denken jullie misschien dat ik zwanger ben. We zijn pas een maand actief aan het klussen, maar door overgevoeligheid aan anticonseptie heb ik in mei mijn spiraal al laten verwijderen, dus hoef niet te ontpillen ofzo. Vertel me please wat jullie denken? Liefs
Het zou goed kunnen meis,maar volgens mij moet je van spiraal ook een soort van ontpillen..geeft immers ook hormonen af! Hoop voor je dat het zo is..en dat ik je binnenkort mag feliciteren met 2 dikke strepen!
ik had een hormoonlose spiraal, ivm al die problemen rondom die anticonseptie allergie. Ik hoop het zo, zal er erg blij mee zijn. Bedank alvast voor je reactie.
hoi meid mijn laatste menstruatie was ook 27 augustus en ik heb een cyclus van 27 dagen dus wachten tot dinsdag. heb sinds een paar dagen ook last van zere borsten tepels miselijkheid en vermoeidheid. ik heb al een zoontje en daarvoor een miskraam gehad. maar het zijn precies de zelfde symptomen als bij mn vorige zwangerschappen. dus ik denk positief ben alleen zo bang voor teleurstelling. zullen we samen aftellen spannend groetjes jane
Hoi Jane Ik hoop het zo.. We gaan zeker samen aftellen. Je hoort het van me.. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je geen teleurstelling krijgt.. Ik heb sinds vanmorgen, zulke zeren borsten, dat traplopen en gewoon lopen ze gewoon voelt.. Wij vrouwen hebben op zich wel veel voor over, om een kleine op de wereld te zetten. Als het een beetje tegen zit, zijn wij 9 maanden broerd en heb je een zware bevalling. Nou jane ik hoop met je mee! Liefs