hoi ik ben sinds september gestopt met de pil. Sindsdien is mijn cyclus tussen de 28 en 30 dagen. mijn menustuatie is normaal ongeveer 6dagen. Afgelopen vrijdag dacht ik dat ik weer ongesteld geworden was. Dat was precies weer nar 28 dagen. Nu hebik vrijdag, zaterdag en zondag ,maar een paar druppels briunig bloed verloren zelfs na de tampon test kwam er niet meer en vanaf maandag heb ik helemaal niks meer. Ik heb wel krampjes aan de .linker kant van mijn onderbuik, het lijkt op het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar er komt maar niks. Dinsdag heb ik een test gedaan die was negatief. Verder ben ik erg moe en met vlagen misselijk en ik heb het gevoel dat ik de hele tijd voor een grote boodschap naar de wc moet, maar vak is het gas. Toen mijn vriendin net zwanger was had ze oop het gevoel dat ze ongesteld zou worden ,maar er kwam maar geen bloed. Kan ik zwanger zijn?
Het kan 2 kanten op, of je bent toch zwanger ook al was de eerste test negatief, of de menstruatie laat wat op zich wachten. Even afwachten en over een paar dagen de test herhalen, wanneer de menstruatie niet goed doorzet. Lonneke