wanneer doen jullie het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gillian2009, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    ik ben benieuwd wanneer mensen het het meeste doen en welke manier het vaakst om zwanger te worden. je hoort dat je het meeste kans maakt op de gewone missionarishouding en ook weer het meeste kans id ochtend. ben benieuwd of dat echt zo is. ik ben een avondmens en heb er sochtends geen zin in en tijd voor. Verder doen we meestal vanalles gekgenoeg behalve de miss. houding. Zou dat echt invloed hebben op zwanger worden?

en stel op je banner staat: nog 5 dagen voor je ei. wanneer klus je dan? die dagen voor je ei? of op dag 5 vaker.......of iedere dag?? ik weet nooit zo of je beter ervoor kan of vanaf dag 5 iedere dag....

2. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    ik doe het zowiezo al meerdere keren per dag als me vriend uit zijn werk komt en op allerlei standjes, ik denk dat je niet bewust standjes ed uit moet kiezen met de hoop sneller zwanger te worden. Dan is de sex toch ook niet meer fijn?

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    hahaha, wat een leuke vraag. Tja... wanneer het uitkomt, op de manier die uitkomt. Al moet ik wel zeggen dat ik nu ws. wel even zin maak als ik die niet heb rond de vruchtbare dagen. Hem val ik er niet mee lastig wanneer dat is, hij wil toch wel :D

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    heej..

Meestal gewoon om de dag..en inderdaad allerlei standjes, maar de soldaatjes gaan áltijd vanuit de missionarishouding op missie ;)..En verder wanneer we gewoon zin hebben..

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik had er toevallig gister met mijn vriend over gehad wat voor dingen er allemaal gezegd worden over de mogelijkheid de kans te vergroten. Standjes, kussentje onder je kont, halfuurte blijven liggen etc.
    Maar aangezien het onze eerste ronde is zijn we daar nog niet zo mee bezig. We doen gewoon waar we zin in hebben en zien wel wat daar uit voort vloeit.

Wel heeftie me duidelijk meedegedeeld dat hij het helemaal niet erg vind om het elke dag te doen :D

6. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Om de dag... omdat je dan de beste kwaliteit zaad krijgt.
    (Zei mijn gynacoloog tegen mij)

En zoals je ziet heeft dat voor mij erg goed gewerkt!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

3 maanden voor deze cyclus deden we het elke dag. Zonder resultaat dus. Deze keer om de dag en dat wil ik zo houden :p . We doen het bijna altijd 's avonds ik houd er ook niet van om in de ochtend ff snel.... Verder blijf ik zoiezo 10 minuten liggen. En als ik niet meer hoef te plassen ga ik na die 10 minuten slapen.

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij proberen ook inderdaad om de dag. Vanaf deze maand gebruiken we ovu-testjes, en zodra de test posi is klussen we 3 dagen achter elkaar. Hoop dat we deze maand geluk hebben.

Iedereen succes met zwanger worden !!!!

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik had altijd een regelmatige cylcus (28 tot 31 dagen ongeveer) en ik voel mijn eisprong. Was dus vrij gemakkelijk uitkienen wanneer er geklust 'moest' worden. Toevallig deden we het een keer een dag voor de eisprong (waren nog niet heel erg op de eisprong gebrand) en het was raak. We deden het 'gewoon' en daarna heb ik hetgeen eruit liep afgeveegd en ben toen gaan slapen.... en zie banner!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Over het algemeen gewoon wanneer we zin hebben en rond de vruchtbare periode misschien wat meer. Maar geen "moetjes" ;)
    Standje verschilt per keer, ook waar we zin in hebben.

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Over het algemeen doen wij het wanneer we zin hebben, en dan rond mn eisprong in ieder geval even elke dag. Afgelopen maand vonden we het allebei erg gezellig en zijn er maar twee dagen geweest dat we 't niet hebben gedaan 8) Maar nooit vaker dan 1x per dag, daar hebben we meestal geen tijd voor en dat trekt mn vent ook niet. En wat standjes betreft...gewoon waar we zin in hebben! Missionaris, doggy, schildpad, schaar of anders creatief. Uiteindelijk gaat het om de lol die je erin hebt, en dan is t vanzelf een keer raak. Wel blijf ik tegenwoordig even liggen met de billen omhoog, haha. Je weet maar nooit of het helpt!

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Schilpad?Schaar?
    Ik heb zeker wat gemist?Hihi...
    Wegens de medische achtergrond van mijn man moeten wij het wel gepland doen en altijd vroeg in de ochtend,hij is geen avondmens.Mij maakt het niet uit.
    Normaal is mijn ei altijd laat(10 dgn voor nod),maar deze maand juist vroeg,heb ik nooit gehad eigenlijk.
    Gelukkig voel en zie ik het altijd dus de volgende ochtend zijn we aan de slag gegaan.
    Verder doen wij altijd miss.houding en de laatste keer met kussen onder mn kont en 10 min zo blijven liggen.
    En nu weer wachten....(zucht)

13. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moest ook lachen om schildpad en schaar.. hihi.. :D Leuke namen ja.

Wij zijn nu nog niet echt gericht bezig en gebruiken nog een condoom, maar als we er echt voor gaan zou ik om de dag gaan klussen rond mijn eisprong. Misschien als ik precies weet wanneer mijn ei is (deze maand wel gevoeld) dan een paar dagen achter elkaar. En in ieder geval 's avonds.. Succes meiden hopelijk zijn jullie snel zwanger!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Ik vond het volgende stukje op internet:

De zaadcellen van een man blijven in het lichaam van de vrouw gemiddeld 3 dagen leven. Vrijen vóór de eisprong geeft daarom de meeste kans op zwangerschap. Eén keer per dag is voldoende. Bij meer zaadlozingen per dag zitten er minder spermacellen in het zaad. Het moment van de dag waarop je vrijt is niet belangrijk.

De manier waarop u vrijt speelt ook een beetje mee. De ‘missionarishouding’ (man boven en vrouw onder) geeft een grotere kans op zwangerschap, omdat de zaadcellen dan makkelijker omhoog kunnen zwemmen. Daarom is het ook goed dat de vrouw na het vrijen even blijft liggen, zodat een deel van het sperma niet de vagina weer uit loopt.

Iedereen succes met zwanger worden!! Hebben jullie trouwens lang moeten wachten op jullie menstruatie?

Gr. Dreamgirl

15. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik niet ik werd precies op dag 28 ongesteld, kanbij jou zo te lezen ook nog gebeuren?

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Jasmijn,

Ja ik vind het erg spannend, ik heb een schema voor mezelf bijgehouden wat ik voelde in mijn buik (mogelijke eisprong) en qua afscheiding...

D12 tot D20 veel buikpijn, opgeblazen gevoel en 2 steekjes links onder in mijn buik op D16. Vanaf D18 beige/witte slijmerige afscheiding t/m D21. En vanaf toen tot nu geen afscheiding meer...

Tja, als ik op D16 mijn eisprong gehad zou hebben, dan zou het cervixslijm wel heel laat gekomen zijn denk ik...zucht weet niet wat mijn lijf allemaal doet...maar hopelijk is het goed..

Gr. Dreamygirl

17. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja is zeker spannend dat had ik ook hoor!!
    Ik was ook helemaal aan het juichen toen ik ongesteld werd, eerst leek het alsof het niet doorzette, had alleen bruin verlies tot vandaag echt krampen en helderrood bloed dus wel een goed teken. :D
    Ach als je ergens tussen het gemiddelde van wat is het ook alweer 25-32 dagen ofzo? Dan is dat al goed lijkt me? Zo heel veel verstand heb ik er ook nog niet van hoor. Gaan jullie ook meteen voor een beebje of?

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wel fijn hoor precies op dag 28 ongesteld geworden..maar idd dat kan bij mij ook nog komen...01/09 wellicht.

Wij vrijen nu nog met condoom omdat ik eerst mijn cyclus op gang wil laten komen en ff afwachten hoe dat gaat...wellicht ben ik heel snel ongesteld en zeggen we wel..hup we gaan ervoor.

Jullie gaan er dus wel direct voor begrijp ik?
    Hoe oud ben je? Het getal achter je naam 24 wellicht?:)

Groetjes DG

19. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi

WIj hebben het deze maand om de dag gedaan, alleen wat ik min afvraag: tot hoe lang moet je eigenlijk doorgaan met om de dag klussen.
    Ik heb namelijk het idee dat wij iets te vroeg zijn gestopt met klussen. Dacht namelijk dat ik een paar dagen later pas mijn ei had. Hebben die avond ook maar even geklust.
    hihi!

Wie klust er nog meer om de dag en wanneer stop je dan met klussen zodat je zeker weet dat je ei is geweest?

Kus Jelisa

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Schilpad??? Help me even... hihihihihi, wat is dát?!
    En scharen ken ik wel, maar ik dacht dat alleen lesbiënnes dat deden :)

Deel Deze Pagina