Hoi, ik ben dus 1 van de zenuwachtige forum bezoekers hier... Ik denk even kijken of er iemand zin heeft om mee te dromen een beetje afleiding zoeken om hier lekker te kletsen over wat we nou als eerste zullen doen als je 2streepjes op je test hebt....heerlijke droom toch? Nou ik kan dus niet wachten om het mijn ouders en zusje te vertellen ben zo benieuwd naar die gezichten liefs mij
hihi tweeling, ik sluit me aan bij de zenuwachtige leden ... denk je dat de kans groot is dat je zwanger bent? je lijkt precies wel goed overtuigd! als ik op mijn lichaam afga zeg ik: ja, ik ben 200% zwanger als ik terugdenk aan vorige cyclus weet ik hoe mijn lijf me voor de gek kan houden dussss, nope, ik vrees het ergste! (voor mezelf wel te verstaan)
De dag dat ik twee strepen zie? Ik denk dat ik flauwval... En dan bel ik vriendlief en ik denk dat hij ook flauwvalt... Lijkt me fantastisch om het aan mijn ouders te vertellen. Ze hebben een rotperiode achter de rug en een beetje goed nieuws kunnen ze wel gebruiken. Maar kan niet wachten tot ik het zuinige gezichtje van mijn schoonmoeder zal zien. Aoife
ja ik weet dus echt niet of ik zwanger zou kunnen zijn, min kwaaltjes zijn hier allemaal terug te vinden bij vrouwen die positief getest hebben, maar het zouden natuurlijk ook die vervelende kunnen zijn Nog 2 dagen en dan testen
Het eerste wat ik zou doen: mijn man om zijn nek vliegen en niet meer loslaten Testen doen we in elk geval altijd samen. Daarna: me echt overgeven aan het dromen. Verloskundige bellen. Namen verzinnen. En ga zo nog maar even door Hopelijk kunnen we dan na een aantal weken samen genieten het goede nieuws aan de supertrotse opa's en oma's, ooms en tantes vertellen! Dat lijkt me super!! Maar voor nu: proberen nuchter te blijven Het kan nog wel even duren tot dit droommoment aanbreekt.
nuchter blijven...een zeldzaam woord in mijn woordenboek maar alles komt goed op z'n tijd...tenminste dat hoop ik maar liefs mij
Ik hoop dat ik ook over een paar dagen goed nieuws krijg Ik zou hert eerst mijn vriend bellen (als hij er niet bij is) en helemaal door het dolle heen zijn. Maar ja blijf voorlopig maar dromen dit is poging 1 dus zal wel niet meteen raak zijn. Vorige week 200% overtuigd zwanger te zijn maar hoe dichter ik bij de 14e kom hoe meer het percentage daalt . (heb nu de hele tijd klein steekjes onder in mijn buik, erg vervelend) Maar ga voor jullie duimen!!! Liefs Essiee
Jeetje voor jullie ook spannend dus! Vandaag is mijn NOD. Voel nog niks aankomen... Najah, ik voel ook geen zwangerschapskwaaltjes, ik kan dus nog alle kanten op......
goh ik ... gedurende ongeveer een week krijg ik 'misselijkheidsaanvallen' gedurende de dag ik moet constant plassen (terwijl ik anders een blaas heb waar liters water inkunnen) en nu komt er maar een drupje uit alhoewel het voelt dat ik een ton moet ledigen mijn buik is toegenomen (god help me en laat dit niet van puur vet zijn ) is ook vrij hard (of toch, harder dan normaal) mijn gezicht staat sinds een week vol bobbeltjes, puisten zijn het niet maar echt vol, het ene naast het andere. (heb nx aan mijn gezicht gedaan of zo) dorst, dorst, dorst, dorst, ... alhoewel ik genoeg drink door gewoon te slikken, mijn speeksel lijken wel liters ... mijn borsten zijn gespannen, groter, doen pijn , soms echt steken, bh spant ... ik voel me niet 100% weet je, duizelig, verward, soms echt moe, ... en ... ergens voel ik me gewoonweg zwanger! maar toch, de nuchtere ik zegt: *PEUT* Volgende maand beter ... pff, ik denk steeds het ergste, dan kan het niet te erg tegenvallen ...
Ik ga voor je duimen Julie!!!! [-o< Succes morgen ik hoop dat er een + of 2 streepjes komen te staan!!! Liefs Pearly
Hee Julie! Dat je maar een hele mooie dikke vette streep mag zien als je test. Ik herken de klachten....heb ze ook iedere maand.. Dikke hoop dat je zwanger bent... Aoife
hey! zojuist een test ertegenaan gesmeten en het vakje bleef wit ... maar niet getreurd, nog helemaal geen teken van de duiveltjes (anders voel ik dit al enkele dagen van tevoren) dusss ... alles kan nog! gisteren zij mijn ventje nog dat mijn borsten groter en 'strakker' zijn geworden! oh jee ... spannend ik denk dat ik morgen nog maar een testje ga placceren!!!
nou,ik sluit me ook maar hier aan!testen doe ik niet eerder weer dan zondag of maandag want als iets balen is is het een nega test!!! ik zou gelijk mijn kerel om de hals vliegen en dan samen een feestje bouwen!daarna leuke dingen verzinnen om het mijn en zijn ouders te vertellen want ik wil daar dan niet te lang mee wachten! als ik naar e gevoel luister denk ik hoera!!!!maar mijn lichaam vertoont geen tekenen meer!had rare krampen maar nu al sinds nod niks mee!gister alleen een pijnscheut en dat is het! we wachten rustig af(jaja ik en rustig haha) liefs een ongeduldige donky