Mijn vraag is dus: zijn er meiden die ervaring hebben met dat je cyclus regelmatiger word als etos multi zwanger worden gaat slikken?? Ik zit namelijk op mijn ongi te wachten en nu ben ik vanaf vandaag met die pillen begonnen.. om mijn cyclus regelmatiger te krijgen (althans dat hoop ik).. Meiden met ervaring ik hoor het graag??? xxxx (ik zit op dag 43 en ik ben niet zwanger)
Er is een geheel eigen topic over het etos multi zwanger worden daar stonden ook wat succesverhalen in. Ik ben er sinds 2 oktober mee begonnen en ben erg benieuwd. Succes!
Bij mij werd de cyclus korter (van 136 dagen naar 41 dagen) maar ik had wel last van heel veel bijwerkingen. Dus ben er weer mee gestopt.
Hey meid, Ik slik Etos pillen sinds aug. Pas 2x cyclus gehad en dat was 33 en 32 en wacht nu op NOD....di kan ik testen. Ik ben ze gaan slikken omdat er een soort kruid inzit wat de vruchtbaarheid "bevorder" en de cyclus regelmatiger maakt? Veel geluk en succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden. Groetjes Lilly
@ Lily, daarom ben ik ze ook gaan slikken ja, omdat het de vruchtbaarheid bevorderd. Ben zeer benieuwd
ik was daar ook erg benieuwd naar...ik dacht baad het niet dan schaat het ook niet, en omdat we in juli MK hebben meegemaakt wilde ik graag cyclus "helpen" zeg maar.
ik hoor zo veel positiefe verhalen over deze pillen dat ik ze deze week ook maar eens ga proberen, en dan maar eens afwachten.
Ik slik ze nu een week, ook na de positieve verhalen. Heb nog geen tot weinig bijwerkingen gemerkt maar kan helaas ook nog niet zeggen of het dus bij mij werkt
Ik ben in aug '08 gestopt met de pil, daarna was mijn cyclus: 42-78-74. Te lang dus, na die 74 heb ik eerst een maand pillen met teunisbloemolie geslikt, toen werd mijn cyclus netjes 39 dagen. Toen hoorde ik tussendoor van die etos multi zwanger worden pillen en ben ik die gelijk gaan slikken tijdens mijn 5e cyclus. en wat denk je??? Ik raakte zwanger (met een cyclus van 39 dagen)! Kijk, er is natuurlijk veel meer voor nodig om zwanger te raken, maar ik ben heel tevreden over die pillen en sinds ik zwanger ben slik ik etos multi zwanger zijn. Ik heb geen rare bijwerkingen en raad iedereen met een onregelmatige cyclus dus ook die pillen aan Succes! Liefs, mammamia
Ik twijfel nog steeds over de pillen... in ronde 2 en ronde 7 heb ik ze geslikt, maar beide rondes had ik een cyclus van 36 dagen, voor mij best aan de lange kant! Dat is de rede geweest dat ik toch 2x weer stopte (en ook omdat ik die dingen niet weg kan krijgen) in ronde 3 heb ik een vmk gehad, en slikte toen de pillen niet... Ik wil ze best blijven slikken als ik zeker weet dat ze helpen, maar die langere cyclus vind ik ook niks, dus ik wacht nog even af!
Hoi, Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en was nog niet ongie geworden. Afgelopen woensdag ben ik begonnen met de Etos Muli zwanger worden en vandaag ben ik ongie geworden!!! Het kan toeval zijn, maar misschien heeft het toch geholpen! Ben wel blij want dan kunnen we eindelijk naar een nieuwe ronde! En nu maar hopen dat het ook lukt om er zwanger mee te worden hihi! Pluspuntjes vind ik ook mij bij: betere stoelgang en minder pukkeltjes! Succes!
Ik lees veel positieve verhalen, dat is mooi!!! @miracle1984.. ik hoop ook dat ik snel ongie word met die pillen.. Nu weet ik totaal niet waar ik aan toe ben. En wel fijn dat je minder last van pukkeltjes krijgen.. ik moeten zeggen dat ik die dingen altijd wel heb en de ene keer erger dan de andere keer, maar sinds het stoppen met de pil totaal nog niet (wat ik wel had verwacht).. Nu heb ik er altijd het meeste last van tijdens mijn menstruatie en die ik nog niet gehad.. Vanaf gisteren heb ik wel een beetje ongie klachten, maar nog niet helemaal duidelijk.. zou wel erg snel zijn. Ik ben gisteren pas begonnen met die pillen..hihi!! bedankt allemaal...xxx
Hoi, wij zitten nu in de 5e ronde na het stoppen met de pil. Sinds de laatste cyclus slik ik de ETOS pillen. Mijn cyclus is van 34 naar 28 dagen gegaan. Daarnaast merk ik dat het goed doet voor mijn huid, dus ik ga er zeker nog even mee door. Hoop dat het me ook gaat helpen om zwanger te worden, zou helemaal super zijn!!!
Ik zit vandaag ook al op dag 49 (normaal rond de 37) en niet zwanger. Ben vorige week ook met de pilletjes van Etos begonnen. Tot nu toe nog nergens last van. Ik hoop gewoon dat ik eerdaags aan een nieuwe ronde kan beginnen! We zullen zien.
Ik werd extreem moe van die pillen, kreeg pijn in mijn borsten, maagzuur. Net alsof ik zwanger was, maar dan zonder een positieve test. Bovendien kreeg ik er onwijze stemmingswisselingen van en pukkeltjes. En de ongesteldheid was ook veel heftiger dan normaal. Ken ook nog wel een paar anderen die er ook allemaal last van hadden. Bij twee mensen die ik ken werd de cyclus juist langer dan korter. En ik heb ook geen eisprong gesignaleerd maar dus wel heel veel hormonale last. Voor mij nooit meer.
Ik heb de 1e 5 maanden foliumzuur van kruitvat gebruikt en had een onregelmatige cyclus. Sinds 3 maanden slik ik etos zwanger worden en de afgelopen 2 maanden was ik na precies 28 dagen ongesteld.